به مناسبت هفته دولت صورت گرفت؛

راه‌اندازی مرکز پایش و راهبری تله‌متری آب و فاضلاب شهر دماوند/ بهره‌برداری از مخزن 500 مترمکعبی شهرک پونای شهر رودهن

در مراسمی پروژه‌ مرکز پایش و راهبری تله‌متری آب و فاضلاب شهر دماوند و مخزن 500 مترمکعبی شهرک پونای شهر رودهن به مناسبت هفته دولت و با حضور استاندار تهران به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران در این مراسم اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت، 13 پروژه مختلف آبفا در شرق این استان آغاز عملیات داشت یا به بهره‌برداری رسید.

مجتبی صفدری افزود: آغاز عملیات اجرایی ساختمان اداری آبفای دماوند، افتتاح تله‌متری دماوند، افتتاح ساختمان اداری آبفای آبسرد، افتتاح حفر و تجهیز چاه آبسرد و افتتاح مخزن 500 مترمکعبی شهرک پونای رودهن پروژه‌های آب و فاضلاب در شهرستان دماوند است.

وی گفت: پروژه‌های شرکت آب و فاضلاب در شهرستان فیروزکوه شامل افتتاح مخازن هوایی و زمینی دشت ناصر و افتتاح تله‌متری شهر فیروزکوه و در شهرستان پردیس شامل بهره‌برداری از دو دستگاه دیزل ژنراتور در خط انتقال پردیس و افتتاح تصفیه‌خانه اضطراری است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران در خصوص افتتاح مرکز پایش و راهبری تله‌متری آب و فاضلاب شهر دماوند تصریح کرد: مجموعه هزینه‌‌های این پروژه تاکنون 2.5 میلیارد تومان بوده است.

صفدری افزود: شهر دماوند دارای 22 حلقه چاه، 12 مخزن و پنج ایستگاه پمپاژ آب است که زیرپوشش مرکز پایش و راهبری تله‌متری آبفا قرار می‌گیرند؛ این مرکز می‌تواند کل شبکه را به صورت مانیتورینگ مدیریت کند.

وی با بیان اینکه با راه‌‌اندازی مرکز تله‌متری می‌توان چاه‌های آب را از راه دور خاموش یا روشن کرد، تأکید کرد: با این مرکز در بسیاری از هزینه‌ها صرفه‌جویی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران ادامه داد: مرکز اصلی تله‌متری در رودهن تا پایان سال جاری تجهیز و راه‌اندازی خواهد شد و کل شبکه آب و فاضلاب شرق استان تهران زیر نظر مدیریتی این مرکز قرار می‌گیرد.

صفدری افتتاح تله‌متری لواسان، افتتاح حفر چاه اوشان، افتتاح چاه همایون لواسان و افتتاح مخزن 200 مترمکعبی اوشان را از پروژه‌های شرکت آب و فاضلاب در شهرستان شمیرانات عنوان کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا