فرماندار شهرستان دماوند در جمع مردم کیلان و آبسرد؛

راه‌اندازی درمانگاه شبانه‌روزی در شهر کیلان با مشکل نیروی انسانی مواجه است/ شهرداری‌ها به تعهد خود در تعریض و بهسازی جاده کیلان-آبسرد عمل کنند/ ساماندهی ساخت‌وسازهای حریم شهر آبسرد و مسائل اخیر در حال پیگیری است

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه راه‌اندازی درمانگاه شبانه‌روزی در شهر کیلان با مشکل نیروی انسانی مواجه است، گفت: شهرداری‌ها به تعهد خود در تعریض و بهسازی جاده کیلان – آبسرد عمل کنند و ساماندهی ساخت‌وسازهای حریم شهر آبسرد و مسائل اخیر در حال پیگیری است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، ناصر محمودی‌فرد سه‌شنبه‌شب در دیدار با مردم و مسئولان شهرهای کیلان و آبسرد، ضمن تبریک دهه کرامت و فرارسیدن میلاد باسعادت امام رضا (ع)، با اشاره به وضع شهر کیلان اظهار کرد: کیلان قبل از دولت کنونی با وجود ظرفیت‌ها و فرصت‌های متعدد، مورد توجه جدی قرار نداشت.

وی با بیان اینکه کیلان در دولت یازدهم در مسیر پیشرفت قرار گرفت، افزود: مسائل آب کشاورزی، بهداشت و درمان و جاده از مشکلات شهر کیلان بود که با همکاری شورای اسلامی این شهر به‌خوبی پیگیری شد.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: شورای اسلامی دوره چهارم شهر کیلان تلاش خوبی با همکاری شهردار سابق کیلان برای رفع مشکلات این شهر کردند و در بخش بهداشت و درمان اقدامات مناسبی انجام شد.

محمودی‌فرد با اشاره به حضور حماسی کیلانی‌ها در عرصه‌های مختلف تصریح کرد: مردم کیلان در انتخابات اخیر حضور بسیار فعال و پرشوری داشتند و امیدواریم همچنان شاهد حضور مردم در صحنه‌های مختلف باشیم.

وی با بیان اینکه در حوزه بهداشت و درمان شهر کیلان، ساختمان درمانگاه شبانه‌روزی این شهر احداث شد، بیان کرد: راه‌اندازی این درمانگاه منابعی نیاز دارد که در تأمین آن از جمله نیروی انسانی با مشکل مواجه هستیم و مسأله در حال پیگیری است.

فرماندار شهرستان دماوند در خصوص جاده کیلان به آبسرد خاطرنشان کرد: در خصوص این جاده، نشست‌های سه جانبه‌ای بین شهرداری‌های کیلان و آبسرد و اداره راه و شهرسازی برگزار شده بود؛ این اقدام کار مشترکی است که سهم هر کدام از دستگاه‌ها مشخص شد تا جاده کیلان به آبسرد تعریض و بهسازی شود.

محمودی‌فرد اضافه کرد: با توجه به تغییرات مدیریتی، پروژه بهسازی جاده کیلان به آبسرد به تأخیر افتاد که نیاز است تا شهرداری‌ها به تعهدات خود در قبال این جاده عمل کنند.

وی در ادامه با اشاره به مسائل شهر آبسرد افزود: بحث ساماندهی ساخت‌وسازهای حریم شهر آبسرد و مسائل اخیر در حال پیگیری است و اخیراً مصوبه‌ای در مجلس تأیید شده که بر اساس آن به همه متقاضیان خدمات‌رسانی آب، برق و گاز صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا