دکتر میرزاده مسئول مرکز بهداشت و درمان رودهن شد

طی مراسمی سرکار خانم دکتر الهام السادات میرزاده به سمت رئیس جدید مرکز بهداشت و درمان رودهن منصوب شد.

321312

به گزارش تارود، در این مراسم که در مرکز بهداشت و درمان و اورژانس حضرت محمد(ص) شهر رودهن و باحضور پرسنل مرکز و سمئولان برگزار گردید از زحمات خانم دکتر مژگان امامی تقدیر و تشکر شد و حکم انتصاب خانم دکتر الهام السادات میرزاده به وی تقدیم شد.

در این مراسم دکتر بلادیان رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دماوند بابیان اینکه روزانه بیش از 300 نفر به درمانگاه حضرت محمد(ص) رودهن مراجعه می کنند گفت: وضعیت مرکز بهداشت و درمان و اورژانس شهر رودهن زیاد مناسب نیست و درصدد هستیم تا با تعامل و حمایت مسئولان شهری و دانشگاه شهید بهشتی علاوه بر ارتقا چارت سازمانی این مرکز امکانات و تجهیزات اورژانس را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه امکانات باید به طوری باشد که مردم رضایت کامل را داشته باشند گفت: طی جلسات مختلف با مسئولان دانشگاه شهید بهشتی مقرر گردید که در آینده نزدیک سه پزشک متخصص اورژانس در رودهن مستقر شوند چرا که تا کنون این شهر از پزشک متخصص بی بهره بود.

دکتر بلادیان افزود: رودهن امروز به یک شهر مدرن و پرجمعیت تبدیل شده و باید خدمات رسانی درمانی و بهداشتی در آن به نحو احسن انجام شود و سعی می شود تا با تجهیز اورژانس این مرکز به عنوان یک بیمارستان کوچک خدمات رسانی نمایید.

در ادامه رضا طاهر خانی بخشدار رودهن ضمن تقدیر و تشکر از زحمات پرسنل مرکز اورژانس رودهن گفت:اولین دغدغه مسئولان رودهن تامین امنیت و بهداشت و درمان شهروندان است که به لطف خدا و یکدلی مسئولان شهری به بهترین نحو در حال انجام است.

وی افزود:امیدواریم مدیریت جدید کاستی ها و کمبودها را در جهت خدمت رسانی بهتر برطرف نمایند.

بخشدار رودهن در خصوص بیمارستان حوادث جاده ایی رودهن (مرکز تروما) که در جوار مرکز اورژانس در حال احداث است گفت: با احداث این بیمارستان مجهز بیشتر مشکلات درمانی شهروندان حل خواهد شد ولی متاسفانه بنا به دلایل نامعلوم ساخت سازی در این مرکز صورت نمی گیرد که شورای شهر و شبکه بهداشت باید هر چه سریعتر نسبت به رفع این مشکل اقدام نمایند.

طاهر خانی در پایان خواستار تجهیز فوری مرکز اورژانس رودهن شد و گفت: این مرکزتنها مرکز درمانی دولتی شهر محسوب می شود که عمدتا پذیرای اقشار ضعیف شهر است و بر ما مسئولان وظیفه است که بهترین خدمات را به اقشار نیازمند ارائه کنیم.

شایان ذکر است درمانگاه شبانه روزی خاتم (بخش خصوصی)،درمانگاه و مرکز جراحی شبانه روزی نکو(بخش خصوصی) و درمانگاه حضرت محمد(ص) (دولتی) در این شهر به شهروندان خدمات ارائه می دهند و بیمارستان 100 تختخوابه حضرت ابوالفضل(ع) و بیمارستان حوادث جاده ایی(مرکز تروما) در این شهر در حال ساخت می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا