جذب نیروی متخصص و بومی در آموزش و پرورش

mashhadi abasiنماینده مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: دکتر فانی یکی از خلاق ترین افراد دولت تدبیر و امید است.

به گزارش تارود، مشهدی عباسی درگردهمایی مدیران مناطق و شهرستان های استان تهران ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اظهار کرد: آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران به عنوان کمربند پایتخت ایران اسلامی با 20 منطقه آموزشی نیازمند توجه بیشتری است.

نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از منظر جغرافیایی و جمعیت دانش آموزی برخی از شهرستان های استان تهران با استان های توسعه یافته برابری می کند ولی از نظر امکانات آموزشی در شرایط مطلوبی قرار ندارد.

وی خاطرنشان کرد: من از گذشته با دیدگاه های جناب آقای فانی وزیر محترم آموزش و پرورش آشنا بودم و می توان گفت بخش زیادی از ایده های اجرا شده در وزارت آموزش و پرورش در دوره های قبل از نگاه خلاق دکتر فانی بوده است و من معتقدم وی یکی از خلاق ترین وزرای دولت تدبیر و امید است.

مشهدی عباسی در پایان گفت: امروز نیروی انسانی متخصص در آموزش و پرورش توسعه یافته است که این امر عدالت آموزشی را در نظام تعلیم و تربیت به دنبال دارد و باید برای کنترل هزینه ها ، جذب نیروهای بومی مناطق بسیار جدی گرفته شود.

منبع: مدرسه نیوز

انتهای پیام/س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا