برگزاری یادواره شهدای کارمند با حضور قالیباف در دماوند

یادواره شهدا کارمند دماوندنماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس گفت: متمم بودجه در مجلس باعث شده است تا دولت موظف شود، اعتباراتی برای پایگاه‌های مقاومت بسیج در نظر گیرد.

به گزارش تارود، حمیدرضا مشهدی‌ عباسی ظهر امروز در نشست شورای راهبردی بسیج ادارات و کارخانجات شهرستان دماوند در جمع اعضای شورای این بسیج اظهار داشت: در طول تاریخ، قسمت‌های عظیمی از کشورمان توسط حاکمان و پادشاهان بی‌کفایت به تاراج و از بین رفته است.

وی افزود: اکنون دشمنان با حضور پرخیر و برکت بسیج و سپاه نتوانسته‌اند، قدمی در خاک ایران بردارند و به اهداف خود دست پیدا کنند و این نشان از قدرت و صلابت بسیج در تمام عرصه‌ها دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس با بیان اینکه اهداف شهدای هشت سال جنگ تحمیلی «مقدس» بوده است، تصریح کرد: آنها سرمایه و جان خود را فدای خاک پاک ایران اسلامی و ملت آن کردند.

مشهدی‌عباسی با اشاره به اینکه مشکلاتی همچون تورم ایجاد شده در کشور نباید باعث پایمال شدن خون شهدای هشت سال دفاع مقدس شود، بیان کرد: متمم بودجه در مجلس باعث شده است تا دولت موظف شود، اعتباراتی برای پایگاه‌های مقاومت بسیج در نظر گیرد.

وی با بیان اینکه بخشی از این اعتبارات برای برگزاری یادواره‌های شهدا در نظر گرفته می‌شود، افزود: اجرای یادواره‌های شهدا باعث شده است تا روحیه انقلابی و جهانی در مدیران ما زنده نگه داشته شود.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: خداوند متعال را شاکریم که بعد از گذشت سال‌ها از پایان جنگ تحمیلی، هنوز یاد و خاطره آن روز‌ها فراموش نشده است.

*برگزاری یادواره شهدای کارمند با حضور قالیباف در دماوند

همچنین احمد آقاعباسی فرمانده حوزه بسیج ادارات شهرستان دماوند در این نشست، برنامه کارمندی و کارگری بسیج ادارات در روز مقاومت و بصیرت 9 دی ماه را شامل اجرای یادواره شهدای کارمند شهرستان دماوند با حضور محمدباقر قالیباف شهردار تهران دانست و گردهمایی بسیجیان در ورزشگاه آزادی تهران با سخنرانی سردار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه و برگزاری دوره‌ آموزشی اخلاق کارمندی برای کارمندان ادارات شهرستان دماوند را از دیگر برنامه‌ های حماسه 9 دی ماه اعلام کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا