دوره آموزشي دهياران استان تهران در دماوند آغاز شد

اولین دوره آموزشی دهیاران ویژه دهیاران شهرستانهای دماوند، پردیس و فیروزکوه با حضور علي بیگی، مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری تهران و فرماندار دماوند  در محل دانشگاه پیام نور دماوند برگزار شد.

deh1

به گزارش تارود، در مراسم افتتاحیه این دوره آموزشی که بیش از 100 دهیار سه شهرستان دماوند، پردیس و فیروزکوه در آن شرکت دارند و به مدت 56 ساعت آموزش مي بينند؛ علی بیگی مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری تهران در سخنانی با اشاره به اهمیت موضوع آموزش در ساختار مدیران اجرایی گفت: مدیران و کارکنان و به ویژه دهیاران مکلفند در راستای تحقق وظایف سازمانی و اهداف خرد و کلان و همچنین افزایش کیفیت و بازدهی در جهت توانمندسازی و مهارت های شغلی خود رأس اقدام كنند.

وی افزود: این آموزش ها به صورت مستمر برای کلیه پرسنل است به همین منظور سعی شده تا آموزشهای ویژه کارکنان و در این مورد دهیاران از سطح استانداری خارج و به فرمانداری ها منتقل شود که با موافقت استاندار محترم، برای اولین بار دوره آموزشی ویژه دهیاران به مرکزیت دماوند برای سه شهرستان در حال برگزاری است.

3820

به گفته مديركل آموزش و پژوهش استانداري تهران، با توجه به عنايت هاي ويژه استاندار تهران و نامگذاري سال 93 از سوي مقام معظم رهبري به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي، همه تلاشمان را به كار مي گيريم تا با توسعه بينش و افزايش مهارت كاركنان با آموزش مستمر زمينه تحقق شعار سال جاري را فراهم كنيم.

بیگی خاطرنشان ساخت: این دوره آموزشی شامل موضوعات آشنایی با قوانین و مقررات، مباحث ساخت و ساز و مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز و همچنین موضوعات مالی است که در پایان این دوره و برگزاري آزمون به دهیاران گواهی نامه آموزشی در چهار دوره به مدت 56 ساعت اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا