دلجویی و عیادت معاون فرماندار دماوند از شخص حادثه دیده در سرقت طلافروشی شهر آبسرد

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان دماوند صبح امروز از آقای درویش غلامی طلافروشی که هفته گذشته در شهر آبسرد مورد سرقت قرار گرفته بود عیادت و دلجویی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، شاهرخ جهانشاهی در این دیدار ضمن ابراز تأسف از وقوع سرقت از طلافروشی در شهر آبسرد اظهار داشت: دولت تلاش بسیاری در ایجاد و حفظ نظم و امنیت داشته است.

وی افزود: کشور ما نسبت به سایر کشورهای منطقه و شهرستان دماوند نسبت به سایر شهرستان‌ها از امنیت بالاتری برخوردار است اما وجود افراد سودجو باعث می‌شود که در برخی از موارد چنین حوادثی رخ دهد.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان دماوند به اقدامات امنیتی صورت گرفته شده در سطح شهرستان دماوند اشاره کرد و بیان داشت: تقویت گشت‌های انتظامی و رصدهای مداوم باعث شده تا در سطح شهرستان کمتر شاهد چنین حوادثی باشیم و این اقدامات در آینده به صورت گسترده‌تری برنامه‌ریزی خواهد شد تا وقوع جرم‌های این‌چنینی به حداقل برسد.

معاون فرماندار شهرستان دماوند در پایان این دیدار از خداوند متعال برای آقای درویش غلامی که در این حادثه مورد ضرب و شتم سارقان قرار گرفته بود، آرزوی سلامتی و توفیق نمود.

گفتنی است، سرقت از طلافروشی شهر آبسرد جمعه گذشته رخ داد و در این ارتباط 6 نفر از سارقان و عوامل این سرقت توسط فرماندهی انتظامی شهرستان دماوند دستگیر شده‌اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا