نشریه شهرداری آبسرد صاحب دفتر شد

نشریه کوهپایه آبسرد با حضور فرماندار شهرستان دماوند و به مناسبت هفته دولت فعالیت خود را آغاز کرد.

nashrieh koh paieh (1)

به گزارش تارود، عصر امروز در نخستین روز از هفته دولت، دفتر نشریه کوهپایه شهرداری آبسرد با حضور مسئولان شهرستان دماوند و آبسرد به بهره‌برداری رسید.

مدیر اجرایی نشریه کوهپایه آبسرد در حاشیه افتتاح دفتر این نشریه با حضور مسئولان شهرستان دماوند و آبسرد اظهار کرد: نشریه کوهپایه در سال 1378 با تلاش شورای اسلامی وقت پیگیری راه‌اندازی شد.

ابراهیم حبیب‌ عسگری افزود: بالأخره این نشریه در سال 1380 از طریق مراجع قضایی و فرهنگ و ارشاد اسلامی به رسمیت شناخته شد و آغاز به کار کرد.

وی با بیان اینکه در آن تاریخ این نشریه با مدیر مسئولیتی بهمن سعیدیان‌راد آغاز به کار کرد، گفت: بعد از مدتی بنده نیز مدیریت اجرایی این نشریه را بر عهده گرفتم.

مدیر اجرایی نشریه کوهپایه آبسرد با بیان اینکه متاسفانه در سال 86 وقفه‌ای در فعالیت این نشریه اتفاق افتاد، بیان داشت: از این رو، این نشریه بعد از یک سال به صورت پراکنده به چاپ می‌رسید.

حبیب‌عسگری ادامه داد: بعد از به روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و انتصاب شورای اسلامی جدید، نگاه ویژه‌ای به نشریه شد و به طور مجدد کوهپایه آغاز به کار کرد.

nashrieh koh paieh (2)

وی با بیان اینکه هم‌ اکنون مدیر مسئول این نشریه بر عهده بابک همایون‌فر رئیس شورای اسلامی شهر آبسرد است، افزود: همچنین مدیریت اجرایی آن بر عهده بنده است و این نشریه به صورت دو هفته‌نامه چاپ می‌شود.

مدیر اجرایی نشریه کوه‌ پایه آبسرد با اشاره به میزان شمارگان این نشریه گفت: اکنون میزان تیراژ‌‌ این نشریه از دو هزار و 500 تا هفت هزار نسخه در نوسان است و بستگی به برنامه‌های مناسبتی دارد.

حبیب‌ عسگری با بیان اینکه این نشریه سیاست‌های کلی خود را دارد، تصریح کرد: مسائل اجتماعی، فرهنگی و پیگیری مشکلات مردم آبسرد، روستا‌های حریم و تا حدی شهرستان دماوند از جمله سیاست‌های کاری کوهپایه به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: اینک نسخه‌های به چاپ رسیده این نشریه، از طریق پست به تمام وزارت‌خانه‌ها، ادارات کل استان تهران، سازمان بسیج مستضعفین، نیروی انتظامی در شهرهای شهرستان دماوند و … پخش می‌شود.

به گزارش تارود، شهرداری آبسرد صاحب امتیاز این نشریه می باشد که آن را به صورت رایگان در سطح منطقه توزیع می کند. رویکرد کلی این دو هفته نامه ها بیشتر پوشش اخبار شهر آبسرد و حومه و بازتاب فعالیت های شهرداری آبسرد می باشد.

انتهای پیام/س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا