دستبرد به 70 خودروی پراید با همکاری دختر 16 ساله

مردی که با همکاری دختر 16 ساله ای اقدام به سرقت خودرو ها می کردند ، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

 به گزارش تارود، سرهنگ اکبری در گفت و گو با «خبرگزاری دانشجو» اظهار داشت: در پی افزایش سرقت خودروهای پراید و اوراق نمودن خودرو ها و سرقت داخل خودرو سطح شهرستان گرگان در روزهای پایانی سال 92 و وصول پرونده های مشابه به پلیس آگاهی ، شناسائی و دستگیری سارقین در دستور کار مامورین شعبه مبارزه با سرقت وسائط نقیله قرار گرفت.

 

رییس پلیس آگاهی  استان گلستان ضمن اعلام خبر فوق افزود: در بررسی سرنخ‌های موجود در خودروهای مکشوفه که به صورت رها شده کشف می شد و مطالعه سرقتهای به وقوع پیوسته اطلاعاتی حاصل شد که سارقین در اکثر سرقتها دو نفر بوده اند.

وی افزود: در یکی از سرقتهای داخل خودرو در برداشت وجه از عابر بانک چهره خانمی به دست آمد .

این مقام انتظامی اذعان داشت : بنابراین دستگیری متهم با اخذ مجوزهای قضائی در دستور کار قرار گرفت متهمین در مخفی گاه خود در حالی که در حال استعمال مواد مخدر از نوع شیشه بودند دستگیر که در حین دستگیری نیز مقاومت نموده ولی با اقتدار پلیس مواجه و دستگیر گردیدند.

وی تصریح کرد:در ضمن در محل دستگیری مقادیری لوازم داخل خودرو کشف و ضبط و  متهم به 20فقره سرقت خودرو و 50 فقره داخل خودرو با همدستی خانم “ز- ق”‌ (16 اسله) اقرار نموده که سرقتها در حال بازسازی می باشند.

در ادامه متهمین اظهار داشتند: در برخی از سرقتهای خودرو پس از سرقت خودروهای پراید پایین تر از مدل 86 لوازم آن را خالی کرده و به کنار خودروی دیگری رفته و لوازم به سرقت رفته را داخل خودروی دیگر ریخته و خودرو را رها نموده وبا خودروی سرقتی جدید صحنه را ترک می کردیم که با برسی سوابق مشخص گردید در چندین صحنه سرقت خودروی سرقتی به صورت رها شده کشف گردیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا