درخشش دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در دهمین جشنواره بین‌المللی نانو تهران

محصولات نانویی مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در دهمین نمایشگاه بین‌المللی نانو تهران عرضه شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن درباره این نمایشگاه اظهار کرد: نمایشگاه‌های نانو فرصت بسیار مناسبی برای عرضه محصولات جدید شرکت‌های مستقر در مرکز رشد است که و واحدهای فناور می‌توانند از این فرصت برای عرضه محصولات در فضای رقابت داخلی و بین‌المللی استفاده کنند.

مالک میرهاشمی گفت: نمایشگاه بین‌المللی نانو محل مناسبی برای ارائه جدیدترین دستاوردهای واحدهای فناور رودهن در حوزه نانو فناوری است و مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با عرضه جدیدترین محصولات خود در حوزه نانو در این نمایشگاه حضور یافته است.

مدیر مرکز رشد واحدهای فناور واحد رودهن نیز با توجه به تعامل بسیار خوب بین واحد رودهن و ستاد توسعه فناوری گفت: به‌زودی شاهد اتفاقات بسیار خوبی در زمینه همکاری شرکت‌های نانویی مستقر در مرکز رشد با مجموعه ستاد نانو و شرکت‌های نانویی خواهیم بود.

مالک میرهاشمی گفت: نمایشگاه بین‌المللی نانو محل مناسبی برای ارائه جدیدترین دستاوردهای واحدهای فناور رودهن در حوزه نانو فناوری است و مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با عرضه جدیدترین محصولات خود در حوزه نانو در این نمایشگاه حضور یافته است.

مدیر مرکز رشد واحدهای فناور واحد رودهن نیز با توجه به تعامل بسیار خوب بین واحد رودهن و ستاد توسعه فناوری گفت: «به‌زودی شاهد اتفاقات بسیار خوبی در زمینه همکاری شرکت‌های نانویی مستقر در مرکز رشد با مجموعه ستاد نانو و شرکت‌های نانویی خواهیم بود.

غرفه دانشگاه در جریان نمایشگاه اخیر مورد بازدید دکتر ستاری معاونت علمی ریاست جمهوری، دکتر رنجبر معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر ثمری مدیرکل توسعه فناوری سازمان، دکتر افشاری دبیر برگزاری دهمین جشنواره فناوری نانو قرار گرفت و بازدیدکنندگان از نزدیک در جریان روند تولید و تجاری‌سازی محصولات مرکز رشد رودهن قرار گرفتند.

*عقد قرارداد همکاری بین‌المللی شرکت رنگین نانو نهال مرکز رشد رودهن با کشورهای چین و عمان

در جریان برگزاری نمایشگاه، شرکت رنگین نانو نهال مستقر در مرکز رشد در دو تفاهم‌نامه همکاری مجزا موفق به عقد قرارداد نمایندگی فروش محصولات خود در کشور عمان شد و نیز قرارداد همکاری تولید محصول در کشور چین با همکاری ستاد توسعه فناوری نانو به امضا رسید گفتگو های به سار خوبی در حوزه سرمایه‌گذاری بازرگانان روسی نیز در روز گذشته بین دو طرف انجام گرفت.

*قدردانی از مدیر مرکز رشد رودهن در حاشیه برگزاری نمایشگاه بین‌المللی نانو

مهندس جلال حیدربیگی مدیر مرکز رشد واحد رودهن از سوی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو به دلیل فعالیت‌های مرکز در زمینه جذب شرکت‌های نانویی، همکاری با موسسه خدمات توسعه فناوری تا بازار معاونت علمی و کمک به رفع مشکلات تجاری‌سازی شرکت‌ها و فناوران نانویی در سال گذشته مورد قدردانی قرار گرفت.

در این جلسه که با حضور دکتر افشاری مدیر عامل موسسه خدمات فناوری، مهندس نجیمی دبیر کارگروه صنعت و بازار ستاد توسعه فناوری نانو و مراکز رشد دانشگاه‌های دولتی همراه بود مرکز رشد رودهن به عنوان تنها نماینده از مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا