درخشش دانشگاه آزاد اسلامی رودهن در نمایشگاه دستاوردهای صنعتی و صادراتی پردیس

محصولات دانش‌بنیان مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در نخستین نمایشگاه دستاوردهای صنعتی و صادراتی پردیس عرضه شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد رودهن در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای صنعتی و صادراتی پردیس و در بازدید از غرفه مرکز رشد این دانشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: نمایشگاه‌ها فرصت بسیار مناسبی برای عرضه محصولات جدید شرکت‌های مستقر در مرکز رشد است که و واحدهای فناور می‌توانند از این فرصت برای عرضه محصولات استفاده کنند.

مالک میرهاشمی گفت: مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با عرضه جدیدترین محصولات خود در حوزه دانش‌بنیان در اولین نمایشگاه دستاوردهای صنعتی و صادراتی پردیس حضور یافته است.

مدیر مرکز رشد واحدهای فناور واحد رودهن نیز با توجه به تعامل بسیار خوب بین واحد رودهن و اداره صنعت و معدن و تجارت پردیس گفت: با حضور مهندس فضلعلی به عنوان رئیس اداره صنعت و معدن پردیس شاهد اتفاقات بسیار خوبی در زمینه همکاری شرکت‌های مستقر در مرکز رشد با مجموعه شهرک‌ها و منطقه‌های صنعتی هستیم.

جلال حیدربیگی افزود: از نکات مورد توجه معاون پژوهشی و اعضای شورای مرکز رشد دانشگاه حمایت همه جانبه از حضور شرکت‌ها در نمایشگاه‌های داخلی و بین المللی است

وی بیان کرد: مهر 96 نیز نمایشگاه بین‌المللی نانو و نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانشگاه آذر 96 را خواهیم داشت که جدیدترین دستاوردهای واحدهای فناور رودهن در حوزه نانو فناوری و صنعتی در این رویداد حضور خواهند داشت.

غرفه دانشگاه در جریان نمایشگاه اخیر مورد بازدید استاندار تهران، مهندس ترکان مشاور رئیس جمهور، شهردار و فرماندار پردیس و بخشداران مناطق مرکزی و جاجرود قرار گرفت و تعاملات و رایزنی‌های بسیار خوبی برای معرفی توانمندی‌های شرکت‌های مرکز رشد انجام شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا