شهر آبسرد هم به جامعه ایمن کشور پیوست

شهر آبسرد به عنوان شانزدهمین شهر در کشور و دومین شهر از شهرستان دماوند به جامعه ایمن کشور پیوست.

jameye imen

به گزارش تارود، دبیرخانه جامعه ایمن شهرداری آبسرد با حضور دکتر علی شمس قائم مقام و دبیر شورای سیاستگذاری جامعه ایمن کشور، دکترقیاسوند عضو شورای سیاستگذاری جامعه ایمن کشور، دکتر محمّدهادی مؤذن دبیر شورای سیاستگذاری جامعه ایمن استان تهران و مسئولین شهر افتتاح شد.

قائم مقام و دبیر شورای سیاستگذاری جامعه ایمن کشور با ارائه تاریخچه ای از تشکیل جامعه ایمن در جهان و ایران و با تاکید بر ظرفیت و پتانسیل خوب شهر آبسرد اظهار داشت : شهر آبسرد به عنوان شانزدهمین شهر در کشور و دومین شهر از شهرستان دماوند به جامعه ایمن کشور پیوست.

دکتر علی شمس با شعار پیشگیری بهتراز درمان است افزود: هدف همه ما در جامعه ایمن این است که پیشگیری را در الویت قرار دهد و از وجود شهرداران قوی و به خصوص حوزه های مختلف مانند نهادهای امدادی و پزشکی موجود در منطقه استفاده کنیم تا ایمنی منطقه افزایش رو به رشدی داشته باشد .

دکتر قیاسوند عضو شورای سیاستگذاری جامعه ایمن کشور با تاکید بر مشارکت گروه های مختلف دراین امر بیان داشت: امیدواریم در آینده نزدیک با تشکیل کمیته های رسمی در تمام حوزه ها بتوانیم آمار سوانح وحوادث را درشهر و به مراتب در کشور ایران کاهش دهیم.

شهردار آبسرد بیان کرد:  پیوستن به جامعه ایمن یکی از رسالت های مهم ما بود، اما حفظ این موقعیت مهم تر از ملحق شدن به جامعه ایمن است.

پرویز قنبری با تاکید بر همراهی و تعامل شهرداری با سایر ادارات شهری اعم از خدماتی و غیر خدماتی اظهار داشت: این منطقه با همکاری و ارتباط مستمر و دو سویه ای که با نهادهای متولی دارد، تلاش می کند شهری داشته باشیم که دیگر در آن شاهد حادثه نبوده و در مواقع وجود حوادث نیز بتوانیم به خوبی مدیریت کنترل کنیم.

شایان به ذکر است؛ پرویز قنبری شهردار آبسرد با اهدای حکم رسمی به جامعه ایمن جهانی ملحق شد.

به گزارش تارود حدود یک ماه پیش شهر دماوند نیز به ریاست شهردار دماوند، عباس صفری به کمیته جامعه ایمن پیوسته بود و آبسرد دومین شهر شهرستان دماوند می باشد که به کمیته جامعه ایمن پیوست.

همچنین شهرداری کلانشهرها از جمله تهران از اولین شهرهای می باشند که به جامعه ایمن پیوستند که اهداف زیر را برای خود تبیین نمودند. امید آن می رود که اهداف جامعه ایمن شهرهای دماوند و آبسرد و گزارش عملکرد این کمیته با گذشت زمان، همچون خبر افتتاح آن به عنوان اولین یا دومین شهر شهرستان دماوند از سوی مجموعه شهرداری ها بازتاب داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا