دانشگاه رودهن با 84 رشته و 20 هزار دانشجو

معاون دانشجویی دانشگاه آزد اسلامی واحد جامع رودهن با بیان اینکه صدور گواهینامه های موقت در این واحد به کمتر از ده روز رسیده است، گفت: سه دهه پیش دانشگاه آزاد واحد رودهن با دو رشته و 75 دانشجو تاسیس شد و امروز بعد از 31 سال تعداد رشته های مشغول به تحصیل در مقاطع مختلف به 84 رشته و بیش از بیست هزار دانشجو رسیده است.

daneshgah roodehen

به گزارش تارود، محمد مهدی حمدی افزود: دانشگاه در شرایطی به بالندگی تکاملی و پیشرفت رسیده که با کوشش، سعی و تلاش تمامی دست اندرکاران اساتید، کارکنان و مهم تر از همه دانشجویانی که در این دانشگاه سهم مهم این بالندگی را دارند.

وی گفت: امروز در حالی صحبت از امور فارغ التحصیلی می کنیم که روزانه 150 تا 200 نفر تاییدیه تحصیلی شان به امور دانشجویی می آید و از این جهت خوشحالیم که فرزندانمان که در این واحد فارغ التحصیل شدند یا در جایی اشتغال دارند یا تحصیل می کنند.

*مهمترین هدف واحد رودهن کمک به تولید، توسعه و دانش در جامعه اسلامی است

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن گفت: در این دانشگاه تمام تلاش بر این است تا بتوانیم به تولید، توسعه و دانش در جامعه ایران اسلامی کمک کنیم و تعامل مناسبی را با صنعت و جامعه داشته باشیم.

نقی شجاع افزود: یکی از راهکارهای پیشرفت در این زمینه که بسیار حائز اهمیت است، راه اندازی و گسترش شرکت های دانش بنیان است.

رییس واحد رودهن گفت: در این آیین نتیجه چندین سال آموختن و یادگیری را در جشن فارغ التحصیلی 180 نفر که حائز رتبه نخست در رشته های مختلف شده اند نظاره گریم که امروز مرحله ای از کسب علم را به پایان رسانیده اند، اما فارغ التحصیلی پایان راه نیست، بلکه آغازی برای ساختن ایرانی آباد و مستقل است.

شجاع افزود: فارغ التحصیلان با پایان مقطعی از مسیر تحصیل باید به دنبال آغاز مرحله جدید باشند و پیوند خود را با دانشگاه قطع نکنند و همیشه این دانشگاه را خانه اصلی خود دانسته و در پیشبرد اهداف عالیه آن با این واحد همکاری داشته باشند.

وی دانشگاه آزاد اسلامی را به عنوان یکی از فرزندان نظام جمهوری اسلامی دانست که با یاری پر سخاوت و پر برکت حضرت امام خمینی (ره) و حمایت بی شائبه مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی، جاسبی و میرزاده، راه اندازی شده و امروز بر خود می بالد که در گسترش علم، نخبه پروری و هدایت جوانان عزیز این مرز و بوم در راه علم آموزی گام های بس بلندی برداشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا