خون مسلمانان دامن حامیان صهیونیسم و تکفیر را خواهد گرفت/ منافقان آرزوی تسلط دوباره آمریکا بر ایران را به گور خواهند برد

امام جمعه دماوند با بیان اینکه محور مقاومت طراحی‌های استکبارگران را بر هم زده است، گفت: هنوز عده‌ای دست از خیال خام رابطه با آمریکا بر نمی‌دارند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم فتاح‌دماوندی در خطبه‌های عبادی سیاسی نخستین نماز جمعه دماوند در ماه مبارک رمضان، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن این ماه پربرکت اظهار کرد: پیامبر اکرم (ص) فرمودند «اگر می‌دانستید که برای شما در ماه مبارک رمضان چه چیزهایی فراهم شده است، قطعاً خداوند را بیشتر سپاس می‌گفتید».

وی با بیان اینکه روز پنج‌شنبه، سوم خردادماه سالروز فتح خرمشهر در عملیات بزرگ بیت‌المقدس در سال 1361 به عنوان روز مقاومت، ایثار و پیروزی است، افزود: در این روز پس از 578 روز اشغال رژیم متجاوز بعث عراق، خونین‌شهر آزاد شد.

*گروه‌های مقاومت از گفتمان انقلاب اسلامی ایران الهام گرفتند

امام جمعه دماوند گفت: امام خمینی (ره) در پایان جنگ فرمودند «باید بسیجیان جهان اسلام در فکر ایجاد حکومت بزرگ اسلامی باشند و این شدنی است؛ در جنگ تحمیلی نشان دادید که با مدیریت صحیح و خوب می‌توان اسلام را فاتح جهان کرد و شما باید بدانید که کارتان به پایان نرسیده است».

فتاح‌دماوندی تصریح کرد: امروز اگر نگاهی به تحولات منطقه غرب آسیا داشته باشیم به خوبی به عمق سیاست راهبردی امام و انقلاب اسلامی را پی می‌بریم؛ از همان زمان که جریان ارتجاع وابسته به نظام سلطه به دنبال آشتی با غده سرطانی صهیونیسم در منطقه بود، گروه‌های کوچک مقاومت اسلامی از گفتمان انقلاب اسلامی ایران الهام و از فرهنگ مقاومت در آزادی خرمشهر درس گرفتند.

وی ادامه داد: آن‌ها مسیر پایداری و مبارزه اسلامی را در برگزیدند و آنچنان به بالندگی رسیدند که در جنگ‌های متعدد افسانه شکست‌ناپذیری رژیم اشغال‌گر قدس را بر باد دادند و امروز محور مقاومت، طراحی‌های استکبارگران جهانی را بر هم زده است.

*جوانان مجاهد و شهادت‌طلب خواب را از چشم دشمن ربوده‌اند

امام جمعه دماوند تأکید کرد: امروز جوانان مجاهد و شهادت‌طلب در عراق، لبنان، سوریه، پاکستان، افغانستان و یمن خواب را از چشم دشمن ربوده‌اند و با کمترین امکانات و بیشترین ایمان ابتکار عمل را در دست گرفته‌اند؛ این روزها حشد الشعبی در عراق، حزب‌الله در لبنان، زینبیون و فاطمیون در سوریه و انصارالله در یمن پیروز مبارزه با تکفیر هستند و بسیج و تفکر جهادی بسیجیان ما را الگوی خود قرار داده‌اند.

فتاح‌دماوندی خاطرنشان کرد: اگر این روزها در هفتادمین سالگرد اشغال فلسطین، آن‌ها علیه رژیم صهیونیستی تظاهرات می‌کنند، این مقاومت و ایستادگی برابر ظلم را از قرآن، اسلام و انقلاب اسلامی ما آموخته‌اند؛ امام راحل ما بود که روی مسأله فلسطین و مبارزه با رژیم صهیونیستی حساسیت نشان دادند و جمعه آخر ماه مبارک را به عنوان روز قدس اعلام کردند.

وی افزود: این مقام معظم رهبری بودند که فرمودند «هر یک وجب از خاک فلسطین، یک وجب از خانه مسلمانان است و هر حاکمیتی غیر از حاکمیت فلسطین بر این کشور، غاصب است»؛ امام خمینی (ره) فرمودند «رژیم صهیونیستی باید محو بشود»، بحث یهودستیزی نیست، بلکه مسأله غصب خانه مسلمانان است.

*تاریخ خیانت سران مرتجع دولت‌های عربی را فراموش نخواهد کرد

امام جمعه دماوند گفت: استراتژی و راهبرد حمایت و دفاع از فلسطین که به درستی از سوی امام راحل و امام حاضر ما مطرح و پیگیری شده، این گفتمان جمهوری اسلامی ایران را به گفتمان برتر جهان اسلام تبدیل کرده است؛ امروز ما دایه‌دار حمایت از مسلمانان در جهان هستیم و شیعه و سنی برای ما فرقی ندارند.

فتاح‌دماوندی تصریح کرد: در هفتادمین سالگرد تشکیل رژیم اشغال‌گر قدس، آمریکا و رئیس‌جمهور کم‌خردش تصمیم گرفت تا سفارت ایالات‌متحده را به قدس شریف انتقال دهد؛ اقدامی که با چراغ سبز آل‌سعود و دیگر مزدوران برخی کشورهای غربی منطقه شکل گرفت و تاریخ اسلام خیانت سران مرتجع این دولت‌های عربی را فراموش نخواهد کرد.

وی بیان کرد: تردیدی نداریم که بذل و بخشش‌های ذلیلانه و حقیرانه آل‌سعود به آمریکا و صهیونیسم و دوشیده شدن شیر سرمایه‌های مسلمانان از سینه ناپاک آل‌سعود و هم‌پیمانانش در آینده نزدیک همچون سیلی خروشان تاج و تخت مست پادشاهی و قبیله‌ای آن‌ها را به زباله‌دان تاریخ خواهد فرستاد.

*خون مسلمانان دامن حامیان صهیونیسم و تکفیر را خواهد گرفت

امام جمعه دماوند تأکید کرد: خون شهدای انتفاضه‌های فلسطین و خون مجروحان و زخم خوردگان مظلوم مسلمان در فلسطین و دیگر کشورهای تحت ظلم، دامن حامیان صهیونیسم و تکفیر را خواهد گرفت؛ در حملات اخیر حدود 70 فلسطینی شهید شده‌اند که اکنون در بین آن‌ها هشت کودک وجود دارد.

فتاح‌دماوندی اضافه کرد: امیدواریم خنجری که سعودی‌ها بر قلب فلسطینی‌ها زدند به‌زودی بر قلب خودشان فرود بیاید و شعله خیانت و جنایت سعودی‌ها دامن خودشان را بگیرد و دامن ناپاک آن‌ها را به آتش بکشد؛ اگر سران کشورهای اسلامی مقابل جنایت‌های امروز رژیم صهیونیستی سکوت نمی‌کردند، خون زنان و کودکان بر زمین ریخته نمی‌شد و حیثیت مسلمانان به خاطر انتقال سفارت آمریکا به قبله اول آن‌ها لکه‌دار نمی‌شد.

وی افزود: از سوی دیگر، اقدام ناشیانه ترامپ در انتقال سفارتش از تل‌آویو به قدس، بار دیگر مسأله فلسطین را که در سایه تروریسم تکفیری در منطقه به حاشیه رفته بود را به صدر مسائل جهان اسلام برگرداند؛ از این رو، کشورهای اسلامی باید از این حماقت ترامپ کمال استفاده را ببرند.

*آتش مبارزه با آمریکا و رژیم صهیونیستی شعله‌ورتر شود

امام جمعه دماوند گفت: باید مسلمانان در کشورهای اسلامی آتش مخالفت و مبارزه با آمریکا و رژیم صهیونیستی را شعله‌ورتر کنند و از این اقدام احمقانه ترامپ به نفع وحدت مسلمانان استفاده کنند؛ اما احمق‌تر از ترامپ کسانی هستند که در داخل کشور به ترامپ دل بسته‌اند و خواب آشتی گرگ و میش را می‌بینند.

فتاح‌دماوندی تصریح کرد: امروز که جنایت آشکار آمریکا در عهدشکنی در مسأله برجام آشکار شده، چطور هنوز عده‌ای دست از خیال خام رابطه با آمریکا بر نمی‌دارند؛ دعا می‌کنیم که خداوند آن‌ها را از خواب غفلت بیدار کند، اگر خودشان را به خواب زده باشند، بیدار شدنی نیستند.

وی اضافه کرد: آن‌ها همان منافقانی هستند که در داخل کشور می‌گویند ما با شما هستیم، اما در تماس‌های پنهانی برای دشمن دم تکان می‌دهند؛ منافقان کسانی هستند که از خطای آشکار خود استغفار نمی‌کنند و با تکبر رو برمی‌گردانند.

*منافقان آرزوی تسلط دوباره آمریکا بر ایران را به گور خواهند برد

امام جمعه دماوند اظهار کرد: آن کسانی که در طول سال‌های بعد از انقلاب اسلامی به خاطر غرب‌گرایی ذاتی، همواره مدافع رابطه با آمریکا بودند و چراغ سبز نشان می‌دادند در حالی است که جنایت و خیانت‌های قبل و بعد از انقلاب آمریکا به ایران را با چشم خود دیدند.

فتاح‌دماوندی تأکید کرد: منافقان داخلی بدانند تا زمانی که غربی‌ها دست از سیاست استکباری و استعماری خود در قبال کشورهای مسلمان برندارند، ما هم به مبارزه خود علیه آنان ادامه خواهیم داد و منافقان آرزوی تسلط دوباره آمریکا بر این کشور را به گور خواهند برد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا