خدمات‌رسانی بنیاد شهید دماوند به 600 دانشجو

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند گفت: در حوزه آموزشی، بیش از 600 نفر دانشجو را زیرپوشش داریم که به آنان از دوره کاردانی تا دکترا خدمات‌رسانی می‌شود.

خبرگزاری فارس: خدمات‌رسانی بنیاد شهید دماوند به بیش از 600 نفر دانشجو

امیر مرادی امروز  با بیان اینکه شهرستان دماوند دارای 500 شهید، یک هزار جانباز و 100 نفر آزاده است، اظهار کرد: طبق این آمار، به خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، آزادگان و جانبازان خدمات‌رسانی می‌کنیم.

وی افزود: در حوزه‌های مختلف تعاون، تأمین معیشت و رفاه و مسکن خانواده معظم شهدا، برنامه‌های خوبی توسط مسئولان اجرایی شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند تصریح کرد: پرداخت وام‌های مسکن، مسکن مهر، وام‌های اشتغال و ضروری، بیمه عمر و … هزاران نوع فعالیت در این نهاد انجام می‌شود.

مرادی به حوزه فرهنگ اشاره کرد و گفت: در بحث‌های قرآنی در سال 1392، برنامه‌های خوبی انجام دادیم و جلسات خوبی ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران برگزار کردیم و توانستیم توسط یکی از فرزندان جانباز، مقام استانی و کشوری کسب کنیم.

وی ادامه داد: در بخش ورزشی، توجه به رشته‌های مختلف را در برنامه کاری داریم و با هماهنگی مسئولان، در رشته‌هایی نظیر کوه‌نوردی، پیاده‌روی، تنیس روی میز، شنا، تیراندازی و . . . فعالیت‌های خوبی در سال گذشته صورت گرفت.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند گفت: در حوزه آموزشی با توجه به وجود 13 واحد دانشگاهی در سطح شهرستان دماوند، بیش از 600 نفر دانشجو را زیرپوشش داریم که به آنان از دوره کاردانی تا دکترا خدمات‌رسانی می‌شود.

مرادی با بیان اینکه اجرای برنامه‌های اردویی و سیاحتی نیز در اولویت قرار دارد، اظهار کرد: اعزام به مکه، کربلا، مشهد مقدس، قم و جمکران را در برنامه داریم که در سال گذشته توانستیم رضایت خانواده شهدا را در این خصوص فراهم کنیم.

وی از جمع‌آوری آثار شهدا به طور کامل در دماوند خبر داد و افزود: وصیت‌نامه شهدا و دل‌نوشته‌هایی که لازم بود، به موزه شهدا در استان تهران ارسال شد تا مورد بازدید قرار گیرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند به برگزاری یادواره‌های شهدا در شهرستان دماوند اشاره کرد و گفت: مردم، مسئولان، بسیج و سپاه متولی این کار هستند که با قوت در سطح شهرستان یادواره‌های خوبی برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا