خانه تیمی پسران برای اجاره خدمات جنسی به زنان پولدار+ عکس

خانه تیمی های جنسی پسرانه برای اجاره خدمات جنسی به زنان پولدار وجود دارد.

امروز علاوه بر زنان و دختران در بخش هایی از تهران دیده شده است که پسران نیز در ازای دریافت پول، خود را به زنان متمول می سپارند. حتی خانه تیمی های جنسی پسرانه نیز برای اجاره خدمات جنسی به زنان پولدار وجود دارد.

به گزارش حدیدنیوز، اخیرا شاهد پدیده های جدیدی در حوزه مسائل و روابط جنسی در برخی از مناطق کشور مثل نقاط مرفه نشین تهران هستیم. بدون شک چنین رفتارهای نامتعارفی زاییده فرهنگ ما نیست و محصولی وارداتی می باشد که توسط رسانه های بزرگ غرب که شبیه گمرک فرهنگی برای آن عمل می کنند به کشور ما آمده است.

توطئه یهود

یهود پس از هزاران تامل در مورد برتری بر مسیحیان و یهودیان و همه جامعه بشری خواست تا برای فقدان جمعیتی خود چاره ای بجوید. متاسفانه این چاره جویی مبتنی بر سیاست های افزایش تراکم جمعیتی نیست، بلکه بر رشد منفی جمعیت سایر جوامع برای ایجاد توازن با جوامع یهودی صهیونیسم تمرکز داشته است.

برای این منظور اولین بار مرغ و خروس ها در آزمایشگاه های صهیونی مورد بررسی قرار گرفتند. با جدا سازی این دو از هم پس از مدتی رابطه جنسی بین دو هم جنس آغاز شد و به تدریج دسته مرغ ها و خروس ها از جیث تعداد رو به کاهش یافتن نهاد. همین امر با ایجاد شکاف جنسی بین جوامع با تولید مکاتب شومی مثل فمنیسم و زن گرایی و مردگرایی و غیره هم امتحان شد. امروز به همین علت رشد جمعیت در بسیاری از کشورهای اروپایی کاملا منفی است.

فاحشگی یک صنف حقوقی
از طرفی با فراموش شدن نهاد خانواده، بی بند و باری ها رفتاری و جنسی دارای توجیه حقوقی و عرفی هم شد و روز به روز در قالب های جدیدی به بازار پر سود تجارت جنسی جهان عرضه می شود.

فاحشه ها در بسیاری از کشورها دارای حقوق صنفی هستند و مورد حمایت ویژه برخی از نهادها نیز قرار می گیرند. از آنجا که عمر یک روسبی معمولا بیش از ۴ سال نیست، برای این امر خدمات بیمه و پشتیبانی در نظر گرفته شده و از حیث پزشکی هم عمل های پیچیده جراحی و زیبایی را برای آن تدارک دیده اند. در غرب فاحشگی بروز برخی زیربناهای حیوانی مکتب فکری آن است.

افراد زیادی هم هستند که با در اختیار گرفتن زنان و دختران به تجارت جنسی می پردازند. در کشورهایی که این امر دارای توجیه حقوقی نیست، تخلفات از این دست به طور قاطع توسط پلیس رهگیری و سرکوب نمی گردد. چرا که رشوه های مالی و جنسی دلالان این حوزه در اغلب اوقات برای دور زدن قوه قهریه اجتماع کفایت می کند.

 

در ایران و در تهران

مدتی است که تجارت جنسی با سبک های نوین غربی در کشور ما نیز صورت می گیرد. امروز علاوه بر زنان و دختران در بخش هایی از تهران دیده شده است که پسران نیز در ازای دریافت پول، خود را به زنان متمول می سپارند. حتی خانه تیمی های جنسی پسرانه نیز برای اجاره خدمات جنسی به زنان پولدار وجود دارد.

اجتماع ما یک جامعه جوان است و این امر با محاسن بسیارش، عوارضی را هم به همراه دارد. پتانسیل های جنسی در یک اجتماع جوان بسیار بالاست، اما متاسفانه “سرانه” فرزند آوری نسبت به این نیروی جوان در کشور، به سمتی می رود که غرب اکنون در آن قرار دارد.

این یعنی ما در دهه آتی با بحران جنسی مواجه خواهیم بود. از سویی پیر شدن کشور هم تبعات بسیار بدی خواهد داشت که از دید کسی پوشیده نیست. باید دید آیا سیاست های جمعیتی و اجتماعی دولتی و کلان تدبیری را برای عدم ورود این توطئه صهیونیستی در سال های آتی خواهد اندیشید؟

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا