حوزره بسیج امام جعفر صادق (ع) جابان افتتاح شد

با حضور جمعی از مسئولین و خانواده شهداء حوزره بسیج امام جعفر صادق (ع) جابان از روستای شهرستان دماوند افتتاح شد.

به گزارش تارود به نقل از پايگاه اطلاع رساني سپاه سيد الشهداء، فرمانده سپاه ناحیه دماوند در مراسم افتتاحیه حوزه بسیج امام جعفر صادق (ع) جابان ضمن تشکر از فرماندهی سپاه حضرت سید الشهداء استان تهران خانواده معظم شهداء مسئولین روستای جابان و فرماندهی سابق سپاه ناحیه دماوند “سرهنگ داود طایفه خانی” که زحمات و تلاش های بسیاری در زمینه افتتاح این حوزه داشتند تشکر و قدردانی کرد.

سرگرد مهدی شیرازی با اشاره به شعار سال مبتنی بر عزم ملی و مدیریت جهادی بیان کرد: مردم روستای جابان عزم ملی خود را امروز نشان دادند و هماهنگی آنان در جهت ارتقاء فرهنگ و اقتصاد  مورد توجه قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: انشاء الله با مدیریت جهادی که همه بسیجیان و همه مسئولین مرتبط در این حوزه انجام خواهند داد، تلاش‌ها را به ثمر خواهند نشاند تا ما شاهد باشیم که همه ده هزار نفر مردم ساکن روستای جابان بسیجی باشند و در بسیج ثبت نام بکنند.

فرمانده سپاه ناحیه دماوند به سخنی از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: هر کس دلش برای اسلام و انقلاب می تپد بسیجی استو مردم این خطه نیز بسیجی هستند.

سرگرد شیرازی  تلالو و درخشش بسیجی بودن را  ثبت نام و ساماندهی در بسیج و شرکت در شجره الطیبه صالحین دانست و ادامه داد: بسیجیان بایدهر روز زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر (عج) باشند.

فرمانده سپاه ناحیه دماوند در طی حکمی “جناب سرهنگ کاظمی” را به عنوان فرمانده حوزه بسیج امام جعفر صادق (ع) جابان منصوب کرد و خواستار هر روز شاهد ارتقاء وضعیت فرهنگی و اقتصادی این روستا باشیم.

وی خواستارتعامل و همکاری مسئولین روستای جابان در ساخت سوله ورزشی صالحین، که این مجموعه فرصت مناسبی برای  جذب جوانان این منطقه و دوری از انحرافات اخلاقی و فکری دنیایی می باشد.

سرگرد شیرازی در پایان تاکید کرد: امیداوارم در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم و همتمان بتوانیم این آنتن های ماهواره ای که در منازل ما فرهنگ و راه شهداء را هدف گرفته اند، از بین ببریم و ادامه دهنده راه شهداء باشیم.

لازم به ذکر است؛ روستای جابان دارای چهل شهید و هزار و سیصد نفر بسیجی و ده هزار نفر ساکن این روستا می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا