حمایت از سرمایه گذاران سرلوحه کار مسئولان باشد

13930517000311_PhotoAنماینده مردم شهرستان‌ های دماوند و فیروزکوه در مجلس با تاکید بر نمره قبولی عملکرد یک ساله دولت گفت: باید حمایت از سرمایه‌ گذاران سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد.

به گزارش تارود، حمیدرضا مشهدی‌ عباسی  با اشاره به عملکرد یک ساله دولت تدبیر و امید اظهار کرد: یک سال گذشته، زمان استقرار دولت و تغییر مدیریت است و به طور واقعی نمی‌ توان از آن توقع زیادی داشت.

وی با بیان اینکه باید دقت داشته باشیم تا شعارهایی ندهیم که نتوانیم آن‌ها را محقق سازیم، افزود: در بعضی از حوزه‌ها، ضعف‌ ها و نقاط قوت زیادی داریم که به هر حال می‌ توانیم به یک سال عملکرد دولت نمره قبولی دهیم؛ توقع داریم برای رفع نقاط ضعف تلاش شود.

نماینده مردم شهرستان‌ های دماوند و فیروزکوه در مجلس با بیان اینکه دکتر روحانی قول 100 روزه‌ای را به مردم داد اما عملی نشد، ‌گفت: باید در شعارهایی که می‌دهیم، دقت داشته باشیم؛ تأکید می‌کنیم که از دولت نوپایی که وزرا، مدیرکل‌ ها و … در آن تازه مستقر شده‌اند، توقعی نیست، اما توقع وجود دارد که همه برای رفع مشکلات کشور کمک کنند.

مشهدی‌ عباسی با بیان اینکه اکنون اساسی‌ترین دغدغه کشور معیشت و رفاه مردم است، تصریح کرد: اشتغال جوانان نیز از موضوع‌های اساسی کشور محسوب می‌شود؛ این مسائل باید دغدغه همه مدیران و مسئولان باشد و همه در نظر داشته باشند که تنها راه آن حمایت از سرمایه‌ گذاران است.

نماینده مردم شهرستان‌ های دماوند و فیروزکوه در مجلس افزود: همه ادارات، ارگان‌ ها و نهادها باید برای اجرای پروژه‌ های بخش خصوصی که ایجاد اشتغال می‌ کند، تلاش کنند.

وی با بیان اینکه با توجه به کسر بودجه‌ای که وجود دارد، اینک باید حمایت از سرمایه‌ گذاران سرلوحه امور قرار گیرد و در حد شعار نباشد، بیان داشت: همه باید پای کار بیایند و اگر سرمایه‌ گذاری وجود دارد و پروژه‌ای را راه‌ اندازی می‌کند، نباید کارهایشان در گیر و دار ادارات بماند و افتتاح پروژه‌ها چند سال طول بکشد.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس با بیان اینکه اگر منویات مقام معظم رهبری سرلوحه کار قرار نگیرد، با مشکل مواجه می‌شویم، افزود: اینک عزم ملی و مدیریت جهادی باید مورد توجه قرار گیرد و این دو موضوع امروز با درایت‌ های رهبر فرزانه انقلاب از اساسی‌ترین نیاز‌های کشورمان به حساب می‌آید.

مشهدی‌ عباسی با بیان اینکه اگر درایت مقام معظم رهبری سرلوحه کار قرار نگیرد، خلأ به وجود می‌آید، گفت: در توسعه، پیشرفت و حل مشکلات جامعه و مردم خلأ به وجود می‌آید و از مسئولان کشوری می‌خواهیم که دست به دست هم دهند تا مسائل و مشکلات برطرف شود.

وی با بیان اینکه مسئولان باید از مسائل حاشیه‌ای پرهیز کنند، تصریح کرد: خط قرمز‌ها مشخص است و لزومی ندارد آن‌ها به این خط قرمزها ورود پیدا کنند.

نماینده مردم شهرستان‌ های دماوند و فیروزکوه در مجلس افزود: یک فرد نمی‌تواند خود را به دولت منتسب کند و واقعه عاشورا را زیر سئوال ببرد؛ اعتقادات مردم را نمی‌توانیم عوض کنیم و اعتقادات ملت ایران در عاشورای حسینی ریشه دارد.

منبع: فارس

انتهای پیام/س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا