برای رسیدن به عزت باید هزینه پرداخت کنیم

امام جمعه دماوند گفت: وحدت و همدلی آحاد ملت و همراهی و همکاری همه جانبه از دولت در مسیر توسعه و پیشرفت کشور، راهکار اصلی برای رفع مشکلات است.

emam jome damavand

به گزارش تارود، حجت الاسلام و المسلمین ‘محمد علاءالدینی’ در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر دماوند، به یازدهم ذی القعده ولادت امام رضا (ع) اشاره کرد و افزود: این روز برای ملت ایران و تمامی مسلمانان جهان روز نورانی است و وجود حرم مطهر امام هشتم در ایران یک فرصت ارزشمند است.

وی به تشکیل کاروان های زیارتی که با پای پیاده به حرم امام هشتم (ع) مشرف می شوند اشاره کرد و گفت: هر سال که از میلاد این امام همام می گذرد، به کاروان های زیارتی پیاده که توسط عاشقان و دلدادگان آن حضرت شکل می گیرد، افزوده می شود.

امام جمعه دماوند به برکات ارزشمند انقلاب اسلامی و ولایت فقیه اشاره و خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب یکی از نعمت های ارزشمند خداوند به ملت ایران و مسلمانان جهان است که این مهم را می توان در پیام های حکیمانه و داهیانه ایشان به عینه دید.

خطیب جمعه دماوند به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی با اعضای مجلس خبرگان اشاره و بیان کرد: در این دیدار رهبر معظم انقلاب راهبردهای بسیاری را در راستای افزایش اقتدار ملی در تمامی جوانب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و … بیان کردند.

حجت الاسلام علاءالدینی ادامه داد: با تعیین نسخه ای ارزشمند از سوی رهبری، باید مراقب تمامی جوانب بود که یکی از پیام های ارزشمند ایشان در این نسخه شفابخش درک واقعیت ها است زیرا اگر درک درستی از واقعیت ها نداشته باشیم، دچار تحلیل های غلط می شویم.

وی با اشاره به تحریم ها و توطئه های اخیر غرب به مخالفان خود افزود: آمریکا مخالفان خود را با ابزارهای فشار، تحریم و جنگ روانی تسلیم خواسته های خود می کند و حتی بسیاری از کشورها به باور اینکه در هرحال باید تسلیم شوند، کنار می کشند ولی در حقیقت باید مقتدرانه ایستاد.

حجت الاسلام علاءالدینی با تاکید بر اینکه برای رسیدن به عزت باید هزینه پرداخت کنیم، خاطرنشان کرد: جوانان کشور در دوران هشت سال جنگ تحمیلی با نثار خون خود، موجب حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب شدند و امروز وظیفه ما است تا وارد میدان شویم.

امام جمعه دماوند به دومین نسخه شفابخش مقام معظم رهبری اشاره و آن را آمادگی برای اثرگذاری و نقش آفرینی در شرایط کنونی جهان دانست و گفت: برای داشتن آمادگی کامل و تاثیر گذار نیازمند دو ابزار مهم امید به آینده و فراهم سازی زیرساخت ها هستیم.

حجت الاسلام علاءالدینی بیان کرد: در شرایط کنونی دولتمردان برای حفظ کشور و تامین زیرساخت های لازم در عرصه های مختلف فرهنگی، علمی، اقتصادی و … تلاش می کنند و همین امر موجب ایجاد امنیت و امید در بین مردم می شود.

وی در ادامه به 17 شهریور ماه، سالروز کشتار جمعی از مردم به دست ماموران ستم شاهی پهلوی اشاره و بیان کرد: این حادثه نشان داد که هیچ تروریستی در عالم نمی تواند به اهداف خویش برسد چون مسلمانان برای دفاع از ارزش های اسلام ایستاده و همواره موجب هراس دشمن شده اند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا