رئیس اداره آموزش‌وپرورش شهرستان دماوند خبر داد؛

پذیرش 3000 دانش‌آموز در پایگاه‌های اوقات فراغت شهرستان دماوند/ حضور روزانه 200 دانش‌آموز در اردوگاه شهید مصطفی خمینی(ره) دماوند

رئیس اداره آموزش‌وپرورش شهرستان دماوند از پذیرش سه هزار دانش‌آموز در پایگاه‌های اوقات فراغت این شهرستان در تابستان 97 خبر داد.

مهرداد پورفتحی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: اوقات فراغت دانش‌آموزان در ایام تابستان فرصت خوبی برای شکوفا شدن استعداد دانش‌آموزان است تا در فعالیت‌های گروهی شرکت کنند.

وی افزود: حدود سه هزار دانش‌آموز در تابستان در اوقات فراغت در دماوند مشغول فعالیت هستند که این فعالیت شامل حضور در اردوگاه دانش‌آموزی مجهز و با امکانات خوب است و ما میزبان 20 منطقه از مناطق شرق استان تهران هستیم که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در هرروز 200 دانش‌آموز در اردوگاه شهید مصطفی خمینی(ره) حضور می‌یابند.

رئیس اداره آموزش‌وپرورش شهرستان دماوند ادامه داد: سهمیه ما در آموزش‌ و پرورش دماوند بیشتر از سایر مناطق است، افراد در اردوگاه مصطفی خمینی (ره) یک برنامه اردوی یک روزه و هدفمند را تجربه می‌کنند؛ علاوه بر این پژوهش‌سرای شهید فائزی نیز برنامه‌های بسیار خوبی ارائه می‌دهد و باشگاه تفکر نیز در آن راه‌اندازی شده است.

پورفتحی از فعالیت دارالقرآن قدر درزمینهٔ مباحث قرآنی، سالن ورزشی در بحث تیراندازی در کانون، فوتسال، بسکتبال، والیبال و سایر ورزش‌ها و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با برنامه‌های هدفمند در سنین مختلف به‌عنوان فعالیت‌های تابستان در شهرستان دماوند خبر داد.

وی عنوان کرد: ما بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری، مفهوم بحث کالاهای ایرانی را در اوقات فراغت برای دانش‌آموزان تداعی خواهیم کرد و همچنین با توجه به تأکید فرماندار شهرستان دماوند در خصوص کمبود آب، برنامه ویژه‌ای با همکاری اداره آب و فاضلاب دماوند در خصوص آموزش مصرف بهینه آب خواهیم داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا