دشمنان می خواهند جای غاصب و مدافع را عوض کنند

alaediniرئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند گفت: بستر‌های لازم برای حضور پرشکوه مردم شهرستان دماوند در راهپیمایی روز جهانی قدس فراهم شده است.

به گزارش تارود، حجت ‏‌الاسلام والمسلمین محمد علاءالدینی در حاشیه برگزاری نشست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دماوند در این شهرستان با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: قطعا رژیم غاصب صهیونیستی با تهاجم به فلسطین اهدافی را دنبال می‌کند.

وی با بیان اینکه آن‌ها ‌می‌خواهند روز قدس را تحت شعاع قرار دهند،‌ افزود: این موضوع باعث می‌شود که قدس به فراموشی سپرده شود و کار قدس به پایان برسد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند با بیان اینکه این هدف توسط دشمنان بررسی می‌شود،‌ گفت: این نقشه خطرناکی است که گروه‌های مختلف آن را پیگیری و اجرا می‌کنند.

علاءالدینی با بیان اینکه هدف دیگر آن‌ها این است که موقعیت رژیم غاصب صهیونیستی را تغییر دهند، تصریح کرد: آن‌ها می‌خواهند این رژیم غاصب را به عنوان مدافع و فلسطین اشغالی را به عنوان مهاجم در جهان جلوه دهند.

وی با بیان اینکه مشاهده می‌شود که تهاجم از سوی رژیم صهیونیستی صورت گرفته و آن‌ها زمین‌ها را غصب کرده ‏اند، بیان کرد: غاصب هیچ‌گاه نمی‌تواند مدافع قلمداد شود و در هر جایی مجازاتش تنها اعدام و خروج از سرزمین اشغالی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور فلسطین اظهار کرد: باید در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور پرشور داشت تا از مردم بی‌‌گناه فلسطین حمایت کنیم و در این جنگ همراه آن‌ها باشیم.

علاءالدینی با بیان اینکه حضور در راهپیمایی روز جمعه تنها کاری است که می‌توان در حمایت از مردم فلسطین انجام دهیم،‌ گفت: وظیفه داریم تا در این راهپیمایی شرکت کنیم و جنایاتی که اکنون در فلسطین رخ می‌دهد را محکوم کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند ادامه داد: در نشستی که امروز با حضور مسئولان شهرستان دماوند برگزار شد،‌ بسترسازی‌های لازم برای حضور پرشکوه مردم شهرستان دماوند در راهپیمایی روز جهانی قدس ایجاد شد.

علاء الدینی بر حضور پرشور مردم شهرستان دماوند در راهپیمایی‌های روز جهانی قدس در شهرهای مختلف این شهرستان تأکید کرد و گفت: خوشبختانه راهپیمایی روز جهانی قدس در پنج شهر شهرستان دماوند برگزار می‌شود و به نظر می‌رسد امسال حضور مردم پررنگ‌تر باشد.

منبع: فارس

انتهای پیام/ش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا