حضور دانشگاه آزاد رودهن در نمایشگاه بین‌المللی نانو ۲۰۱۷ شانگهای چین

شرکت رنگین نانو نهال مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در راستای توسعه صادرات محصولات فناورانه خود  در نمایشگاه بین‌المللی نانو ۲۰۱۷ شانگهای چین حضور یافت.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند،  مالک میرهاشمی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی رودهن با اعلام این خبر اظهار کرد:  شرکت رنگین نانو نهال مستقر در مرکز رشد واحد در راستای توسعه بازار صادرات محصولات فناورانه خود در نمایشگاه فناوری نانو در شانگ‌های چین شرکت کرد.

وی افزود: در این نمایشگاه غرفه دارانی از 22 کشور دنیا حضور دارند که در آن به ارائه جدیدترین محصولات خود می‌پردازند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی رودهن بیان کرد: از مهم‌ترین اهداف این نمایشگاه تبادل اطلاعات و تکنولوژی‌های پیشرفته بین کشورهای صاحب تکنولوژی در دنیاست.

جلال حیدر بیگی، مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی رودهن در این خصوص اظهار کرد: ایران به عنوان یکی از پیشتازان فناوری نانو در دنیاست که امسال در رنکینگ بین‌المللی بالاتر از بسیاری از کشورهای اروپایی و در رتبه ششم جهان ایستاده است. شرکت رنگین نانو نهال مستقر در مرکز رشد دانشگاه به عنوان یکی از سه شرکت نانویی مستقر در مرکز رشد واحد رودهن است که در حوزه نانو رنگ در این نمایشگاه حضور دارد.

وی افزود: مرکز رشد واحدهای فناور در راستای سیاست‌های حمایتی و مطابق آیین‌نامه‌های سازمان مرکزی دانشگاه واحدهای مستقر را به نمایشگاه‌های داخلی جهت عرضه محصولات اعزام می‌نماید، شرکت رنگین نانو نهال با ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی ریاست جمهوری به نمایشگاه شانگهای که از 17 تا 25 خرداد ماه در شانگهای چین دایر است، اعزام گردیده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا