رئیس شورای شهر آبعلی:

حتی یک تزریقات‌چی و پزشک عمومی در شهر آبعلی نداریم/ هتل شالوزنه پیست آبعلی متروکه شده است

رئیس شورای اسلامی شهر آبعلی با بیان اینکه حتی یک تزریقات‌چی و پزشک عمومی در شهر آبعلی نداریم، گفت: هتل شالوزنه پیست آبعلی متروکه شده است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مجید قربانی درباره وضع خدمات‌رسانی در  شهر آبعلی اظهار کرد: یکی از معضلات ما در شهر آبعلی به حوزه اداره راه و شهرسازی و بحث تعریض خیابان اصلی شهر برمی‌گردد.

وی ادامه داد: همه‌ جا در بیرون از شهرها قانون می‌گوید ۱۳۰ متر در این راستا اعمال شود و ما هم تابع قانون هستیم؛ داخل حریم شهر ۳۸ متر باید اعمال شود؛ اما هنوز در بلاتکلیفی به سر می‌بریم.

رئیس شورای اسلامی شهر آبعلی با تأکید بر اینکه بخش دوم مشکلات ما در شهر آبعلی به حوزه بهداشت و درمان و در مجموع شبکه بهداشت شهر آبعلی برمی‌گردد، تصریح کرد: حتی یک تزریقات‌چی و پزشک عمومی در شهر آبعلی نداریم؛ با وجود اینکه می‌خواستیم ساختمانی در اختیار آن‌ها قرار دهیم.

قربانی با اشاره به اینکه از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای رفع این کمبود در شهر آبعلی دستور گرفتیم، افزود: در مراتب پایین‌تر به چالش‌های اداری افتادیم.

وی با بیان اینکه حتی در این ارتباط گفتیم آبعلی را جزو مناطق محروم حساب کنید، اضافه کرد: متأسفانه به ما در پاسخ گفتند مناطق محروم، سیستان و بلوچستان و شهرهای مرزی است نه آبعلی که در ۴۰ کیلومتری پایتخت قرار دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر آبعلی با تأکید بر اینکه آبعلی یک ورزشگاه دارد، تصریح کرد: هنوز فضایی برای ورزش بانوان در شهر آبعلی تعریف نشده است؛ تنها در این فضا جوانان فوتبال بازی می‌کنند و زمینی برای احداث استخر داریم؛ ولی سرمایه‌گذار برای ایجاد آن نداریم.

قربانی با اشاره به اینکه مشکلات در شهر آبعلی بی‌نهایت زیاد است، اظهار کرد: بخشی از مشکلات ما به پیست آبعلی برمی‌گردد؛ هتل شالوزنه پیست آبعلی به مکانی متروکه تبدیل شده و خود پیست هم از دیگر معضلات ماست.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا