جوابیه دانشگاه آزاد دماوند در خصوص فعالیت های فرهنگی

بنر دانشگاه آزاد دماوند ترویج حجابچندی پیش پایگاه خبری تحلیلی تارود به درخواست یکی از شهروندان نسبت به انعکاس محتوای یک بنر که در جهت ترویج امر حجاب و عفاف در درب وروردی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند نصب شده بود، اقدام و بر محتوای آن جمله انتقادهایی را وارد نمود.

در این گزارش( با کد خبر 72904 که می توانید از اینجا نیز مشاهده نمایید) در نقد به عدم ظرافت بر جمله انتخاب شده برای ترویج فرهنگ از مسئولین این دانشگاه درخواست شده بود که برنامه های شاخص و همایش هایی بزرگی را که در ترویج فرهنگ حجاب در چند سال اخیر برگزار نموده است را اعلام نمایند.

واحد فرهنگی دانشگاه آزاد دماوند نیز جوابیه زیر را برای پایگاه خبر تحلیلی تارود ارسال نموده است که در ذیل درج گردیده است.

ضمن تشکر از زحمات دست اندرکاران پایگاه خبری تحلیلی تارود به امور فرهنگی شهرستان  دماوند بخصوص دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند توجه شما عزیزان را نسبت به چند نکته در خصوص درج مطلب روز سه شنبه مورخ 93/10/07 جلب می نماییم.
۱-حوزه فرهنگی واحد دماوند در خصوص فرهنگ عفاف و حجاب قدم های بسیار خوب و مثبتی برداشته است. از جمله تشکیل کانون عفاف و حجاب دانشجویی چاپ، توزیع بروشور و نشریات دانشجویی در این زمینه، برگزاری همایش های دانشجویی با محوریت عفاف و حجاب با حضور استاد برجسته کشور دکتر انوشه طی دو جلسه متوالی، نصب بنرهای متعدد در سطح دانشگاه، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در خصوص عفاف و حجاب، توزیع و انتشار نرم افزار های مرتبط با عفاف و حجاب در سطح دانشگاه (با عنوان کوثر) و توزیع آن در دانشگاههای آزاد اسلامی سراسر کشور
۲- لازم به ذکر است حوزه فرهنگی واحد دماوند از معدود دانشگاههای آزاد اسلامی کشور می باشد که نسبت به اهتمام و اجرای ساعت فرهنگی (روزهای دوشنبه هر هفته ساعت 12/30 الی 14/30 که هیچ کلاسی در آن ساعت برگزار نمی گردد) نسبت به اجرای برنامه های متنوع فرهنگی می پردازد که مورد استقبال بسیار خوب اساتید و دانشجویان ارجمند قرار گرفته است که انتظار می رفت متولیان نشر فرهنگی شهرستان نسبت به این مهم نیز اطلاع رسانی می کردند .
۳- حوزه فرهنگی نسبت به مشاوره فرهنگی در موارد مختلف از جمله عفاف و حجاب نیز اهتمام ورزیده و روزهای دوشنبه هر هفته را با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها به این مهم اختصاص داده است؛ که مورد استقبال دانشجویان و خانواده های محترم ایشان نیز قرار گرفته است. همچنین لازم به ذکر است که دانشجویانی که رعایت شئونات دانشجویی در سطح دانشگاه را نمی کنند و مورد تذکر قرار گرفته اند قبل از ارجاع به کمیته انضباطی دانشگاه مورد مشاوره و راهنمایی قرار می گیرند.
معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند ضمن تشکر و اهتمام مسئولین رسانه ای شهرستان نسبت به اطلاع رسانی مکتوب و مجازی انتظار دارد قبل از انتشار هر گونه مطلبی نسبت به دقت هر چه بیشتر اخبار با مسئولین ذیربط در میان بگذارد.

پایگاه خبری تحلیلی تارود نیز تلاش های مسئولین و بخصوص مسئولین فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند را ارج می نهد و آمادگی خود را برای پوشش کلیه فعالیت های فرهنگی شاخص این دانشگاه از طریق این رسانه اعلام می دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا