جشن بزرگ فجر انقلاب در دماوند برگزار شد

همزمان با سي و ششمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، جشن بزرگ فجر با حضور هنرمندان مطرح كشور در سالن ورزشي شهداي دماوند برگزار شد و طی آن از رویش‌‎های انقلاب در شهرستان دماوند در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی و ورزشی تجلیل بعمل آمد.

damavand enghelab (7)

به گزارش تارود حجت الاسلام و المسلمين “محمد علاءالديني” امام جمعه دماوند، در این مراسم كه با حضور بيش از دو هزار نفر از مردم شهر برگزار شد اظهار كرد: آدمي براي رفتن به سفر به مواردي همچون نوع وسيله نقليه، كيفيت و امكانات مسير، مسافران و … مي انديشد ولي فردي عاقل است كه بدون توجه به اين موضوعات تنها به تخصص كسي كه وسيله نقليه را هدايت مي كند، توجه داشته باشد تا سالم به مقصد برسد.

وي ادامه داد: انقلاب اسلامي ايران در طي اين سالها گرچه با فراز و نشيب هايي همراه بود و انسان هاي متعددي در آن حضور داشت ولي آنچه بايد در اين انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي مورد توجه و اهميت قرار گيرد، رهبر انقلاب اسلامي است كه همواره موجب استواري و اقتدار كشور مي شود.

امام جمعه دماوند ضمن تشكر از مردم ولايت مدار شهر دماوند، آنان را همچون سال هاي گذشته به حضور پرشور در راهپيمايي ۲۲ بهمن تاكيد كرد.

damavand enghelab (8)

 همچنین در این مراسم، “عباس صفري” شهردار دماوند ، ضمن گراميداشت ايام الله دهه فجر با اشاره به اينكه فرهنگ و تمدن ايران برگرفته از عدالت خواهي و ظلم ستيزي است، افزود: فرهنگ ايران با عدالت خواهي آغاز شد و با ظهور اسلام قوت گرفت و به بركت خون پاك شهداي انقلاب و رهبري امام خيمني (ره) تداوم يافت.

وي به آرمان هاي انقلاب و نظام اشاره و خاطرنشان كرد: كسب رضايت شهروندان، فراهم سازي زمينه توسعه، رشد اقتصاد، تقويت زيرساخت هاي اشتغال و … نتيجه همين ارزش ها و آرمان ها است كه شهرداري و شوراي اسلامي شهر دماوند طي دو سال اخير توانسته گام هاي موثري براي شهر بردارد.

شهردار دماوند به اقدامات صورت گرفته طي سال جاري در دماوند توسط شهرداري و شوراي اسلامي شهر اشاره كرد و گفت: از جمله اقدامات شهرداري اجراي عمليات آسفالت در بيش از ۱۷۰ هزار متر مربع معبر، اجراي پروژه هاي نيمه كاره، پروژه شهربازي دماوند، بهسازي و محوطه سازي سايت گردشگري چشمه اعلاء، اجراي فاز دوم بلوار بعثت و آغاز به كار عمليات بلوار شورا، توجه به توسعه بوستان هاي شهري همچون بوستان پويش با پيشرفت ۵۰ درصدي و … از جمله اقدامات مهم در شهر دماوند است.

وي از افتتاح فاز نخست بازار ميوه و تره بار و كلنگ زني فاز دوم اين مركز همزمان با دهه مبارك فجر خبر داد و گفت: مجموعه اقامتي و فرهنگي دماوند، مجموعه اداري و تجاري معلم و … از ديگر پروژ هاي كلنگ زني شهرداري دماوند در اين ايام است.

صفري در پايان از مردم شهر دماوند به جهت پرداخت به موقع عوارض نوسازي با هدف توسعه و آباداني شهر تشكر و قدرداني كرد.

damavand enghelab (3)

در اين مراسم هنرمندان مطرح كشور همچون «حسن ريوندي» هنرمند سينما و تلويزيون «مهران غفوريان» و خواننده محبوب «حامد زماني» و يك گروه هنري بومي حضور داشتند و به اجراي برنامه هاي هنري پرداختند.

دراين آيين همچنين از ۱۳ نفر برتر شهرستان دماوند در عرصه هاي علمي، ورزشي و هنري تجليل شد.

انتهای پیام/ر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا