جانمایی 18 نقطه جهت نصب دوربین‌های کنترل سرعت و ترافیک در سطح شهر دماوند و منطقه گیلاوند/ راه‌اندازی دو ایستگاه پلیس راهور در دماوند و آبسرد در راستای کاهش ترافیک شهری

رئیس پلیس راهور شهرستان دماوند از جانمایی 18 نقطه جهت نصب دوربین‌های کنترل سرعت و ترافیک در سطح شهر دماوند و گیلاوند خبر داد و گفت: هدف از راه‌اندازی دو ایستگاه پلیس راهور در دماوند و آبسرد را انسجام‌بخشی در بحث ترافیک و خدمات بهتر به مردم عنوان کرد.

سرگرد داوود عبدالملکی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند، هدف از راه‌اندازی دو ایستگاه راهور در دماوند و آبسرد را انسجام‌بخشی در بحث ترافیک و خدمات بهتر به مردم دانست و اظهار کرد: تجهیزات این ایستگاه‌ها توسط شهرداری‌ها انجام شده است و با استقرار نیروها در این ایستگاها شاهد کاهش ترافیک خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: ایستگاه راهور دماوند واقع در منطقه گیلاوند نقش مهمی در روان‌سازی و ترافیکی بلوار آیت‌الله خامنه‌ای داشته است و با راه‌اندازی ایستگاه پلیس راهور در شهر آبسرد پلیس می‌تواند در پارک خودروها و رسیدگی سریع به تصادفات و انسجام‌بخشی به ترافیک نقش بسزایی داشته باشد.

رئیس پلیس راهور شهرستان دماوند از جانمایی 18 نقطه برای نصب دوربین‌های کنترل سرعت و ترافیک در سطح شهر دماوند و گیلاوند خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر 14 دوربین ثبت تخلفات در سطح شهر دماوند و گیلاوند راه‌اندازی و فعال می‌باشند که تخلفات رانندگی وو رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی ثبت خواهد شد.

سرگرد عبدالملکی خاطرنشان کرد: ایستگاه پلیس در شهر دماوند به عنوان ایستگاه مرکزی و ایستگاه دوم در شهر آبسرد امروز با حضور فرمانده انتظامی شرق تهران و مسئولان شهرستان دماوند افتتاح شد که هدف از راه‌اندازی این دو ایستگاه پلیس راهور روان‌سازی و انسجام‌بخشی به بخش ترافیک می‌باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا