ترافیک بسیار شدید جاده دماوند در روز جمعه

hamid-ranjbarفرمانده پلیس راه دماوند – فیروزکوه گفت: هم‌اکنون ترافیک سنگینی به سمت هراز و فیروزکوه جریان دارد و تردد تریلرها و کامیون‌ها تا ساعت 3 بامداد فردا ممنوع است.

حمیدرضا رنجبرگل‌افشانی  با اشاره به ترافیک سنگین محور دماوند به فیروزکوه اظهار کرد: هم‌اکنون ترافیک سنگینی از رودهن تا ابتدای گیلاوند وجود دارد.

وی با بیان اینکه ترافیک روانی به سمت هراز و فیروزکوه وجود دارد، افزود: خودروها بعد از عبور از منطقه گیلاوند با سرعت میانگین 70 کیلومتر درحال حرکت هستند.

فرمانده پلیس راه دماوند- فیروزکوه با بیان اینکه از صبح روز گذشته تردد تریلر‌ها در این محور ممنوع شده است، گفت: این ممنوعیت تا ساعت 3 بامداد فردا تمدید شد.

رنجبرگل‌افشانی ادامه داد: به دلیل اینکه بار ترافیکی دیروز، هنوز در استان مازندران و در قسمت‌های پل ورسک و تونل شیرگاه جذب نشده است، تردد کامیون‌ها نیز ممنوع اعلام شد.

وی با بیان اینکه جاده بسیار شلوغ و پرترافیک است، تصریح کرد: این ترافیک تا ساعت‌های پایانی امروز ادامه دارد و قطعا در روز جمعه با حجم ترافیک بیشتر و سنگین‌تری مواجه خواهیم بود.

فرمانده پلیس راه دماوند- فیروزکوه با بیان اینکه تاکنون تصادفی جدی در این مسیر رخ نداده است، بیان داشت: تنها چند تصادف جزئی اتفاق افتاد که خسارت‌های اندکی وارد کرد.

رنجبرگل‌افشانی گفت: از رانندگان خودرو‌ها درخواست داریم تا حتما در ترافیک حوصله به خرج دهند و برای رفت و آمد عجله نکنند، حتما به علائم راهنمایی و رانندگی نیز توجه داشته باشند.

منبع: فارس

انتهای پیام/ش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا