ثبت‌نام برای نقل و انتقالات فرهنگیان سیستمی شد/ میزبانی مدارس استان تهران از 8300 خانواده مسافر

IMG_6232 - Copyمعاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: در نقل و انتقالات خارج استانی چیزی در حدود پنج تا شش هزار نفر متقاضی درخواست انتقال داریم.

محسن بهارلو در حاشیه دوازدهمین اختتامیه طرح تامین و توزیع شیر مدارس شهرستان‌های استان تهران در دماوند در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی تارود با اشاره به آغاز به کار ستاد ثبت‌نام دانش آموزان در شهرستان‌های استان تهران اظهار داشت: طی دستورالعملی که 29 اردیبهشت به مناطق آموزش و پرورش ارسال کردیم، که برای مقطع ابتدایی با توجه به اتمام آزمون‌ها، ثبت‌نام از اول خرداد آغاز شده‌است.

وی در ادامه افزود: برای مقاطع دیگر تحصیلی با پایان امتحانات خرداد شروع ثبت نام در قالب دستورالعمل ابلاغی انجام می‌شود صورت می‌پذیرد که این دستورالعمل در واقع جهت جلوگیری از سردرگمی اولیاء دانش آموزان و بر اساس یک شیوه‌نامه مشخص می‌باشد.

بهارلو در خصوص شروع به کار ساماندهی نقل و انتقالات فرهنگیان تصریح کرد: در نقل و انقالات فرهنگیان دو نوع نقل و انتقال داخل استانی و خارج استانی داریم که با توجه به شرایط خاص استان تهران در حدود پنج تا شش هزار نفر متقاضی درخواست انتقال داریم.

وی خاطر نشان کرد: ثبت‌نام برای نقل و انتقالات در سال جدید به صورت سیستمی و متمرکز می‌باشد که افراد متقاضی باید اطلاعاتشان ثبت کنند که در حدود دو هزار نفر برای انتقال ثبت در این سامانه ثبت درخواست کرده‌اند.

معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی آموزش وپرورش شهرستان‌های استان تهران ادامه داد: بعد از اتمام ثبت نام، به طور متمرکز به ‌صورت نیاز و کمبودهایی که در سیستم وجود دارد در پنج مرداد ماه نتایج موافقت نقل و انتقال اعلام می‌شود؛ کسانی که با درخواست آن‌ها موافقت شده خروج پیدا می‌کنند و باقی در همان منطقه آموزشی خودشان ساماندهی می‌شوند.

*میزبانی مدارس استان تهران از 8300 خانواده مسافر

بهارلو در ادامه در پاسخ به سوالی درباره اسکان مسافران در تابستان در سطح شهرستان‌های استان تهران ابراز داشت: این اسکان تابستانه طبق روند سال های قبل انجام می شود و بعضی از شهرها به ویژه شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه به سبب موقعیت اقلیمی و آب و هوا و شهر ری به سبب موقعیت مذهبی متقاضی بیشتری برای اسکان مسافران دارند.

وی با اشاره به آماده‌سازی نزدیک به 56 آموزشگاه و  397 کلاس در سطح شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد: مسافران متقاضی می‌توانند طبق هماهنگی‌های انجام شده و انجام تداراکات خاص اولیه از خدمات رفاهی استفاده کرده و با توجه به تجربه بالای مدیران در بخش اسکان، امیدواریم که بتوانیم ارائه خدمات بهتری را بدهیم.

معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با بیان اینکه اسکان در دو بخش خانواده‌های فرهنگی و غیرفرهنگی را داریم، بیان داشت: جمعا هشت هزار و 300 اسکان خانوداه داشته‌ایم که شش هزار و 500 خانواده فرهنگی و یک هزار و 800 خانواده غیرفرهنگی خدمات دریافت نموده‌

بهارلو با اشاره به اسکان 55 هزار نفر روز در شهرستان‌های استان تهران تاکید کرد: نسبت به سال‌های گذشته، 15 درصد رشد در این زمینه داشته‌ام.

انتهای پیام/رَز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا