رئیس سازمان موی‌تای حرفه‌ای ایران خبر داد؛

برگزاری آخرین مرحله انتخابی درون اردویی تیم ملی بانوان موی‌تای کشور به میزبانی شهر آبسرد

رئیس سازمان موی‌تای حرفه‌ای ایران (WPMF) گفت: آخرین مرحله انتخابی درون اردویی تیم ملی بانوان موی‌تای کشور و اردوی آماده‌سازی تیم ملی اعزامی به مسابقات بلاروس به میزبانی شهر آبسرد واقع در شهرستان دماوند برگزار می‌شود.

مهرداد یاراحمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: آخرین مرحله انتخابی درون اردویی تیم ملی موی‌تای بانوان و اردوی آماده‌سازی تیم ملی اعزامی به مسابقات بلاروس با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند به میزبانی شهر آبسرد برگزار می‌شود.

وی افزود: در این دوره از مسابقات 14 نفر بانوان رزمی کار دعوت شده در طبق اوزان و شرایط اعلامی تنها 4 وزن منتخب به اردو و مسابقات جهانی بلاروس با نظر کادر فنی اعزام خواهند شد.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی شهرستان دماوند ادامه داد: مسابقه انتخابی درون اردویی در روز سه شنبه 29 فروردین‌ماه از ساعت 9 الی 18 در سالن رزمی مجموعه ورزشی شهید کبکانیان تهران انجام می‌شود.

یاراحمدی تصریح کرد: همچنین اردوی آماده‌سازی از روز 30 فروردین لغایت 12 اردیبهشت‌ماه در باشگاه ورزشی یاراحمدی شهر آبسرد واقع در شهرستان دماوند برقرار است.

وی در ادامه به معرفی اسامی نفرات شرکت‌کنندگان در رقابت‌های درون اردویی تیم ملی موی‌تای بانوان کشور به میزبانی شهر آبسرد پرداخت و گفت: مستانه سیف‌آبادی از تهران و منیره خدابنده از زنجان در وزن 45- کیلوگرم، سحرالسادات میرعلیزاده از تهران و نگار کریمی از کرمانشاه در وزن 48- کیلوگرم، سحر صفاری از تهران و زینب حیدری از هرمزگان در وزن 51- کیلوگرم، سمیه خزایی از تهران و اعظم علی آقایی از اصفهان در وزن 54- کیلوگرم، زهرا بوربور اژدی از تهران) و الهام هندسی از کرمانشاه در وزن 5/63- کیلوگرم، ساحل بیات از تهران) و بهاره مرادیان از لرستان در وزن 67- کیلوگرم، سوسن سلیمان‌آبادی از کرمانشاه و فاطمه برزگر از مازندران در وزن 75- کیلوگرم از نفرات شرکت کننده در رقابت‌های درون اردویی تیم ملی موی‌تای بانوان به میزبانی این شهر هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا