بخشدار رودهن خواستار شد؛

تکمیل سالن‌های نیمه‌کاره ورزشی در رودهن/ سالن ورزشی شهرک سادات‌محله چندین سال نیمه‌کاره رها شده است

بخشدار رودهن خواستار تکمیل سالن‌های نیمه‌کاره ورزشی در رودهن شد و گفت: سالن ورزشی شهرک سادات‌محله چندین سال نیمه‌کاره رها شده است.

به گزارش پایگاه خبری تارود، مجید صفری در نشست شورای ورزش و جوانان رودهن با موضوع غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان که در سالن اجتماعات شهیدان سجادیان بخشداری رودهن برگزار شد، اظهار کرد: جوانان و نوجوانان آینده‌سازان این مرزوبوم هستند و باید برای آن‌ها در زمینه‌های مختلف علمی، آموزشی، ورزشی و فرهنگی و هنری برنامه‌ریزی کرد.

وی اضافه کرد: متأسفانه امروز مشغله بسیاری از جوانان ما گشت‌وگذار در فضاهای مجازی و شبکه‌های اجتماعی است که این موضوع جوانان را از دنیای واقعی و اتفاقات پیرامون دور می‌کند و دیگر وقتی برای شرکت در برنامه‌ها و کلاس‌های مختلف را ندارند.

بخشدار رودهن افزود: باید در حوزه غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان به‌خوبی برنامه‌ریزی شود و در همین راستا، ادارات مربوطه ازجمله آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین بسیج و دانشگاه‌ها برنامه‌های خوبی برای جوانان بخش رودهن در حوزه‌های علمی، آموزشی، دینی و مذهبی، ورزشی، فرهنگی و هنری و تفریحی و … در نظر گرفته‌اند.

صفری به تکمیل سالن‌های نیمه‌کاره ورزشی در رودهن اشاره و تأکید کرد و گفت: چندین سال است که سالن ورزشی شهرک سادات‌محله به‌صورت نیمه‌کاره به حال خود رها شده و در حال از بین رفتن است.

صفری تصریح کرد: پایگاه حضرت زینب (س) بسیج خواهران شهر رودهن تنها پایگاه علمی طرح اوقات فراغت در شهرستان دماوند است که در چند رشته فعالیت دارد و از پایین‌ترین سطح تا بالاترین سطح علمی و آموزشی در کلاس‌های تقویتی، المپیاد و رباتیک فعالیت دارد که از استقبال خوبی هم برخوردار است.

بخشدار رودهن در پایان گفت: جوانان سرمایه‌های نظام هستند و باید به‌خوبی از آن‌ها مراقبت کرد و هرچقدر در این حوزه سرمایه‌گذاری کنیم کم کردیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا