مقاومت پوزه اسرائیل را به خاک مالید

mohammad reza madihامام جمعه رودهن گفت: در هر امری و کاری همیشه باید توکل به خداوند متعال و ذکر نام خداوند داشت تا در همه‌ی امورِ زندگی موفق و پیروز شد.

به گزارش تارود، حجت الاسلام و المسلیمن ‘محمدرضا مدیح’ در خطبه‌های عبادی- سیاسی نماز جمعه این هفته رودهن که در مسجد حضرت علی ابن ابیطالب (ع) این شهر برگزار شد با اشاره به اهمیتِ خواندنِ نماز گفت: نشانه حکومت صالحان و خدا جویان و خداپرستان خواندن نماز می‌باشد.

وی در ادامه بیان داشت: اقامه نماز برای افرادی که به مسئولیتی رسیدند از اهمیت بیشتری برخوردار است تا همواره بدانند همه چیز خود را از خداوند دارند.

خطیب جمعه رودهن ضمن تبریک هفته دولت و اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص نقاط قوت و انتقادات ایشان به دولت از کلیه مسئولان درخواست نمود که هرچه بیشتر به امور مردم مخصوصاً امور رفاهی و مشکلات آنها رسیدگی کنند و در این راه همواره رهنمودهای رهبر انقلاب را از یاد نبرند.

حجت الاسلام والمسلمین مدیح ضمن تبریک پیروزی مقاومت غزه و به خاک مالیده شدن پوزه رژیم صهیونیستی، به سقوط پهپاد اسرائیلی و زمین گیر شدن آن توسط غیور مردانِ قدرتمند سپاه جمهوری اسلامی اشاره نمود و گفت: این رخداد نماینگر قدرت دفاعی ایران اسلامیست، دشنمان اسلام با وجود سپاه پاسداران، ارتش و پلیس امنیت قدرتمند، دیگر به خود اجازه دست درازی به این مرز و بوم را نخواهند داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا