فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دماوند خبر داد؛

توقیف یک دستگاه خودروی سمند با 50 میلیون ریال خلافی در شهرستان دماوند

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دماوند از توقیف یک دستگاه سمند با 50 میلیون ریال خلافی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، سرهنگ محمدحسن محمدی در تشریح این خبر اظهار کرد: مأموران گشت پلیس راهور شهرستان، در اجرای طرح‌های ترافیکی و برخورد با خودروهای متخلف و در حین کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه سواری سمند را به علت رعایت نکردن قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی متوقف کردند.

وی افزود: پس از اعمال قانون با استعلام خلافی خودرو مشخص شد این خودرو دارای مبلغ 50 میلیون ریال خلافی پرداخت نشده است که جهت سیر مراحل قانونی روانه پارکینگ شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: در راستای ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی که عنوان می‌دارد چنانچه خودرویی دارای جریمه پرداخت نشده به مبلغ بیش از 10 میلیون ریال باشد، خودرو توقیف و راننده آن به مراجع قضائی معرفی خواهد شد.

*توزیع بروشور پیشگیری از سرقت در دماوند
محمدی ادامه داد: در راستای افزایش آگاهی عمومی و همچنین پیشگیری از وقوع سرقت در جامعه، معاونت اجتماعی این فرماندهی اقدام به توزیع بروشورهای هشدارهای انتظامی در سطح شهر کرد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دماوند افزود: محتوای بروشور، هشدارهای پلیسی با موضوع پیشگیری از وقوع سرقت است.

وی خاطرنشان کرد: پیشگیری از وقوع سرقت و همچنین آگاه‌سازی شهروندان یک امر ضروری است و توزیع بروشورهای پیشگیری ضمن ایجاد آگاهی عمومی، شهروندان را از آسیب‌های اجتماعی و حوادث احتمالی ایمن می‌کند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا