توجه به تبلیغات محیطی و بصری در شهر دماوند

 شهردار دماوند بر هدفمند سازي برنامه هاي فرهنگي و هنري با اولويت شناسايي جاذبه هاي گردشگري و توريستي منطقه تاكيد كرد.

tablighat

به گزارش تارود، شهردار دماوند و رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان در ديداري صميمي به اولويت هاي بخش فرهنگي شهر و مطالبات شهروندان پرداختند.

IMG_7550

در اين ديدار “محمود مقدم” رييس اداره ارشاد شهرستان به اجراي برنامه هاي فرهنگي به صورت كوتاه مدت و بلند مدت از ابتداي سال جاري اشاره كرد و گفت: انجام فعاليت هاي فرهنگي، توجه به تبليغات محيطي و بصري شهر، حمايت از انجمن هاي هنري، توجه به فرهنگ و قوانين شهروندي، ايجاد نمايشگاه هاي فرهنگي و … با مشاركت شهرداري مي تواند زمينه توسعه جايكاه فرهنگ در شهر را تقويت كند.

وي به توانمندي هاي جوانان اني شهر در عرصه هاي مختلف پرداخت و افزود: تعامل با شخصيت هاي برتر شهر دماوند در سطح كشوري با هدف فراهم سازي فرصت هاي مناسب در زمينه اشتغال و رونق اقتصاد منطقه از ديگر اولويت هاي اين نهاد است.

“عباس صفري” شهردار دماوند در اين ديدار به هدفمندسازي برنامه فرهنگي با اولويت شناخت و معرفي دماوند و جاذبه هاي گردشگري آن اشاره كرد و گفت: براي انجام فعاليت هاي فرهنگي و هنري چه كوتاه مدت و چه بلند مدت بايد به صورت هدفمند پيش رفت.

وي ادامه داد: داشتن افق ديد در فعاليت هاي فرهنگي با توجه به فرمايشات مقام معظم رهبري در خصوص توجه به فرهنگ و هنر كشور و ايران اسلامي، شايسته است هرگونه اقدام فرهنگي در شهر با اولويت معرفي دماوند و جاذبه هاي گردشگري و توريستي آن صورت گيرد.

شهردار دماوند به تعامل بيشتر با هنرمندان شهر به ويژه هنرمندان هنرهاي تجسمي با هدف ساخت المان هاي شهري اشاره و خاطرنشان كرد: برگزاري برنامه هاي ويژه در راستاي شناسايي استعداد هنرمندان، اصلاح رفتار شهروندان با آگاه سازي قوانين و مقررات شهري، ايجاد فرصت هاي مفرح براي شهروندان و … از جمله اقدامات شهرداري در بخش فرهنگي است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا