امام جمعه دماوند:

تقویت تولید و اشتغال روستاهای دماوند مورد توجه مسئولان قرار گیرد/ نیروی انتظامی حضور سارقان و قاچاقچیان مواد مخدر را در دماوند ناامن کند

امام جمعه دماوند با بیان اینکه تقویت تولید و اشتغال در روستاهای دماوند مورد توجه مسئولان قرار گیرد، گفت: نیروی انتظامی حضور سارقان و قاچاقچیان مواد مخدر را در دماوند ناامن کند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم فتاح دماوندی در خطبه‌های نماز جمعه شهر دماوند با اشاره به حضور بسیجیان پرشور بسیجیان در دیدار با رهبر انقلاب اسلامی در ورزشگاه آزادی اظهار کرد: بار دیگر این عزیزان اقتدار و عظمت رهپویان راه ولایت را به رخ دشمنان اسلام کشیدند.

وی افزود: مقام معظم رهبری در دیدار با این عزیزان تأکید کرد اقتدار و عظمت بسیج برای جوانان شور آفرین، برای دوستان امید آفرین و برای دشمنان ترس‌آور است.

امام جمعه دماوند در ادامه گفت: بسیجیان با حضور خود در تمامی صحنه‌ها برای خدمت‌رسانی به مردم و کمک دولت در رفع مشکلات جامعه وحدت و انسجام خوبی دارند.

فتاح دماوندی ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی بیان کرد: این روز را به همه تلاشگران عرصه نظم و امنیت تبریک عرض می‌کنیم.

وی افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند اگر امنیت به خوبی حاکم باشد، پیشرفت‌های خوبی در زمینه دانش، عدالت و سرافرازی دنیا و آخرت در جامعه میسر می‌شود.

امام جمعه دماوند عنوان کرد: امنیت که نباشد دستاوردهای بشری دست نیافتنی می‌شود و نیروی انتظامی در جامعه امروزی باید مظهر عزت، اقتدار و رحمت باشد.

فتاح دماوندی گفت: وقتی امروزه در کشور مردم پلیس را می‌بینند، باید احساس آرامش کنند و وقتی اخلالگران نظم و امنیت با پلیس مواجه می‌شوند، باید بترسند و فرار کنند.

وی با اشاره به اینکه همه ما باید به نیروی انتظامی کمک کنیم و امنیت با کمک مردمی پایدار می‌ماند، تأکید کرد: مردم شهرستان دماوند از نیروی انتظامی توقع دارند که حضور سارقان و قاچاقچیان مواد مخدر ناامن کنند و اجرای طرح‌های ضربتی اقدام به غافلگیری آنها بکنند.

امام جمعه دماوند با اشاره به گرامیداشت روز روستا و عشایر گفت: جامعه روستایی سرشار از مهر و صفا زیبایی سادگی و کار و تلاش است.

فتاح دماوندی خاطرنشان کرد: تولید و اشتغال در روستاها اگر تقویت کرده و از کشاورزان بیشتر حمایت کنیم، بسیاری از گره‌های اقتصادی کشور یکی پس از دیگری باز می‌شود.

وی افزود: باید اقداماتی داشته باشیم که مهاجرت به‌سوی روستاها آغاز شود و لازمه این امر تقویت امکانات روستاهاست.

به گفته امام جمعه دماوند در سخنان خود بسیاری از روستائیان از امکانات مختلفی همچون آموزشی، بهداشت و درمان، ورزشی محروم هستند.

فتاح دماوندی اضافه کرد: رونق اقتصادی و تقویت بنیان فرهنگی و اجتماعی روستاها باعث بازگشت بسیاری از روستائیان به مکان زندگی اولیه خود می‌شود.

وی ادامه داد: از مسئولان شهرستان دماوند خواستاریم به روستاها اهمیت بیشتری بدهند و نباید آنها را فراموش سپرد؛ روستاها رگ حیات هر کشوری است که تولید و اشتغال در آن جاری می‌شود.

امام جمعه دماوند با اشاره به گرامیداشت روز دامپزشکی تصریح کرد: حدود 49 درصد از بیمارهای موجود در جهان بین انسان و دام مشترک است که با برنامه‌ریزی مدرن برای معدوم کردن دام‌های بیمار و کنترل مرزهای جغرافیایی می‌توان تا حد زیادی از شیوع بیماری‌ها جلوگیری کرد.

فتاح دماوندی ادامه داد: سازمان دامپزشکی وظیفه دارد بیماری‌های دامی مختلف را شناسایی کند و بهداشت دام را از طریق پیشگیری و مبارزه با بیماری‌ها به همراه همکاری وزارت بهداشت اجرایی کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا