تقدیر از شیر هموطن به سبب عدم استفاده از روغن پالم

فرماندار شهرستان دماوند در این بازدید ضمن تبریک ایام دهه ولایت و هفته نیروی انتظامی گفت: با توجه به اینکه سلامت مردم موضوع مهم و اساسی است، دولت تدبیر و امید از روزی که سکان اجرایی کشور را در دست گرفت سعی دارد تا به این مهم توجه ویژه ای داشته باشد که نمونه آن اجرای طرح ارتقاء سلامت است.hamvatan-dairy (5)

به گزارش تارود، فرماندار شهرستان دماوند در این بازدید ضمن تبریک ایام دهه ولایت و هفته نیروی انتظامی گفت: با توجه به اینکه سلامت مردم موضوع مهم و اساسی است، دولت تدبیر و امید از روزی که سکان اجرایی کشور را در دست گرفت سعی دارد تا به این مهم توجه ویژه ای داشته باشد که نمونه آن اجرای طرح ارتقاء سلامت است.

ناصر محمودی فرد به ماجرای استفاده برخی از کارخانجات لبنی از روغن پالم در محصولات خود افزود: در این موضوع شاهد بودیم که وزیر محترم بهداشت اعلام داشت برخی کارخانجات لبنی به منظور سود آوری بیشتر از این مواد استفاده می کنند که برای سلامتی مردم بسیار مضر است.

وی ضمن تقدیر از شرکت شیر هموطن در عدم استفاده از روغن پالم، خاطرنشان ساخت: البته در این موضوع برخی شرکتهای تولیدی نیز بودند که سلامتی و امنیت مردم برای آنان از اولویت بالاتری برخوردار بود و به خود اجازه ندادند تا سلامت مردم را مورد خطر قرار دهند و از روغن پالم در محصولات خود استفاده نکردند که از جمله آن کارخانه های تولیدی صنایع شیر هموطن بود.

لبنیات هموطن

فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: شبکه بهداشت و درمان شهرستان با نظارت دقیق خود بر محصولات تولیدی در شهرستان این موضوع را اعلام داشته که شرکت شیر هموطن در هیچ یک از محصولات خود از روغن پالم استفاده نمی نماید و این سزاوار تقدیر و تشکر است.

محمودی فرد هدف از بازدید از شرکت شیر هموطن را قدردانی از تلاشگران عرصه تولید دانست و بیان داشت: این بازدید به منظور آشنایی بیشتر مسئولان با خط تولید محصولات لبنی این کارخانه و همچنین بررسی مشکلات احتمالی این کارخانه انجام شد.

همچنین رضا طاهرخانی بخشدار رودهن در حاشیه این مراسم گفت: در سطح بخش رودهن کارخانجات بزرگ و حتی بسیار بزرگ وجود دارد که علاوه بر تولید داخلی و حمایت از آن در بحث اشتغالزایی نقش مهمی را در سطح شهرستان و حتی شرق استان تهران ایفا می کنند.

hamvatan-dairy (3)

بخشدار رودهن افزود: کارخانجات لبنی هموطن به عنوان بزرگترین تولید کننده لبنیات در شرق استان تهران، کارخانه تمام اتوماتیک مروارید آرد به عنوان بزرگترین کارخانه تولید آرد خاورمیانه، کارخانه بزرگ امین شیر با سابقه بیش از 50 سال فعالیت و همچنین کارخانجات مجسمه سازی، بسته های بازی و شانسی توتک، کارگاه تولیدی کت و شلوار آراس کو (rsco)، کارخانه دوغ آبعلی، کارخانه ایراندارد و کارخانه بزرگ گچ جبل با قدمت بسیار طولانی در منطقه رودهن موجب رونق اقتصادی منطقه و همچنین بحث اشتغالزایی شده اند.
طاهرخانی گفت: قطعا کارخانجات موجود در سطح منطقه با مشکلاتی نیز روبرو هستند که می بایست مسئولان ذیربط از جمله جهاد کشاورزی و صنعت و معدن و تجارت و ارگان های مرتبط دیگر، نسبت به حل مشکلات این کارخانجات فعال تلاش کنند.

hamvatan-dairy (6)
در این مراسم که اعضای شورای شهر رودهن، مسئولان شبکه بهداشت و درمان دماوند و رودهن، فرماندهی انتظامی رودهن و چند تن از پرسنل، رئیس شورای اسلامی بخش رودهن و شهردار آبعلی حضور داشتند از قسمت های مختلف کارخانه لبنیات پاستوریزه هموطن بازدید شد.

تارود نیز به سهم خود به سبب عدم استفاده از روغن پالم توسط کارخانه شیر هموطن، از این مجموعه تقدیر می کند و این را هم شایسته می داند، در حالتی که مسئولین مربوطه جرات حداقل افشا نام تخلف کنندگان و خیانت کنندگان به سلامت مردم را ندارد، از کارخانه هایی که این عمل سودجوگرایانه را انجام نداده اند، تقدیر نماید.

انتهای پیام/س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا