محمد هادي عليزاده معاون عمرانی دانشگاه آزاد رودهن شد/تغییرات ساختار مديريتي رد صلاحيت مسئولان قبلي نيست

masolan roudehenطی حكمي از سوي رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد رودهن، دكتر محمد هادي عليزاده به سمت معاون عمران اين واحد منصوب شد.

به گزارش تارود، مراسم تودیع و معارفه با حضور دكتر نقي شجاع رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد رودهن، هيات رئيسه، حجت الاسلام و المسلمين سراج رئيس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري واحد و جمعي از مديران در سالن دكتر حسابي برگزار شد.

 رئيس واحد رودهن با بيان اينكه تكرار و تعويض پايه تفكر نظام جمهوريت است، گفت: تغيير و تحول در ساختار مديريتي رد صلاحيت مسئولان قبلي نيست.

رئيس واحد رودهن در مراسم توديع و معارفه معاون عمران گفت: قطعا با تلاش دلسوزانه همه دست اندركاران قبلي اين دانشگاه بوده است كه واحد رودهن به عنوان شاخص‌ ترين واحد‌هاي  شرق استان تهران در زمينه توسعه علمي و عمراني جامعه به جايگاه و وضعيت كنوني رسيده است.

شجاع افزود: براي اين واحد دانشگاهي باعث افتخار است كه از حضور و تجربيات مفاخر و شخصيت‌ هاي علمي بهره مند شده ايم و اين مهم تنها به دليل داشتن عرق ملي، مذهبي و دانشگاهي اين افراد و همچنين توجه جدي مسئولان ارشد، هيات امناء و رويكرد دانشجو محوري دكتر ميرزاده رئيس دانشگاه آزاد اسلامي به رشد و اعتلأ در اين مجموعه عظيم دانشگاهي حاصل شده است.

وي با توجه به برخي اصول در سيستم مديريتي و اجرائي گفت: اساسا هيچ مديريت و مسئوليتي ابدي و جاودانه نيست و هرگونه تغيير و تحول در ساختار مديريتي به منزله رد صلاحيت مسئولان قبلي نيست.

رئيس واحد رودهن تكرار و تعويض پايه تفكر نظام جمهوري و هدف اصلي آن را طرحي نو، جهش و تفكري متفاوت و استفاده از تجربيات ارزشمند افراد صاحب‌ نامي دانست كه با كوله باري از دانش و تجربه به ما و اين دانشگاه پيوسته‌ اند.

این مقام مسئول انسان هاي شريفي كه به جاي استراحت با انگيزه خدمت و عشق به آموزش، تعليم، پرورش دانشجويان دعوت ما را لبيك گفته و آمده‌ اند تا دست در دست يكديگر بكوشيم تا شان و مقام اين دانشگاه و دانشجويان نخبه و شايسته  واحد رودهن را به حد و اندازه‌ اي كه لياقت خود برسانیم.

انتهای پیام/ر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا