تذکرات مشهدی‌عباسی به وزیر راه در پی تصادف جاده کیلان

تذکرات مشهدی عباسینماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی در صحن مجلس با اشاره به تصادف مرگبار اخیر در جاده کیلان خواهان تسریع در پروژه‌های راه در شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تارود، حمیدرضا مشهدی عباسی ضمن تشکر از زحمات وزیر راه و شهرسازی در تذکری شفاهی در صحن مجلس در تاریخ 20 خرداد تسریع در اجرای پروژه‌های مربوط به راه‌های حوزه انتخابیه خود را خواستار شد و افزود: حل مشکل ترافیک محور فیروزکوه- دماوند در منطقه گیلاوند که در ایام تابستان و بخصوص روزهای تعطیل نمود بیشتری دارد، از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی بیان اینکه متاسفانه در هفته گذشته سانحه تصادف دلخراش مسیر کیلان هشت کشته برجای گذاشت تاکید کرد: تکمیل و ساخت پروژه سرهار به اسب‌چران، ایوانکی به آبسرد، فیروزکوه به سمنان و بهسازی روگذر مهرآباد در منطقه رودهن که کاملا غیراستاندارد و حادثه‌خیز است نیاز به همت جدی در این زمینه دارد. همچنین اجرای پروژه‌ی دسترسی به بیمارستان و مسکن مهر فیروزکوه نیز حائز اهمیت است.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه خاطر نشان کرد: از وزیر محترم راه و شهرسازی خواهانم که نسبت به تعیین تکلیف زمین‌های جیلارد نو که بیش از 15 سال پیش واگذار شده و دولت حق خود را گرفته‌است؛ ولی مالکین هیچگونه خدماتی ندارند و مردم در آنجا سرگردانند، جهت حل آن دستور پیگیری مناسب صادر نمایند.

مشهدی عباسی تصریح کرد: از استاندار تهران و بنیاد مسکن می‌خواهم هر چه سریعتر نسبت به تعیین تکلیف شهرک فاطمیه دماوند و الحاق آن به شهر اقدامات لازم را انجام دهند؛ متاسفانه مردم در این شهرک معترض بوده و معلوم نیست جزء شهر یا روستا محسوب می‌شوند.

به گزارش تارود تصادف مرگبار هفته گذشته در جاده کیلان هشت کشته برجای گذاشت.

*اخبار مرتبط

کشته شدگان تصادف مرگبار جاده کیلان به هشت نفر رسید

تصادف مرگبار جاده کیلان ۷ کشته برجای گذاشت+تکمیلی

انتهای پیام/

1 دیدگاه

  1. با سلام كوچه هاي روستاي يهر به همت بنياد مسكن دماوند سنگ فرش شد خواستري خبري در اين زمينه و تشكر از جانب مردم هم ازز شوراي يهر و هم از بيناد مسكن گذاشته شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا