پیکر جانباز شهید ناصر غفاری تشییع شد

شهید ناصر غفاری از اهلی روستای سربندان دماوند، مدتی پیش برای درمان به کشور آلمان می‌رود و دو هفته گذشته به ایران باز می‌گردد و بعد از پدیدارشدن دوباره آثار مجروحیت در بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) بستری می‌شود و چهارشنبه به شهادت می‌رسد.

به گزارش تارود به نقل از وبلاگ خیمه نور، پیکر پاک جانباز شهید ناصر غفاری از اهالی روستای سربندان دماوند، با حضور گسترده مردم شهید پرور، مسئولین لشکری و کشوری و همرزمان آن شهید در تهران تشییع شد و این جانباز شهید در قطعه ۲۹ بهشت زهرا (س) در کنار همرزمان شهید خود آرام گرفت.

به مناسبت گرامیداشت سوم آن شهید در روز یک شنبه ۲۳/۶/۹۳ از ساعت ۱۶ الی ۱۸ در مسجد الشهدا واقع در اتوبان محلاتی قبل از پل ۱۷ شهریور وبه مناسبت هفتم آن شهید روز پنج‌شنبه ۲۷/۶/۹۳ از ساعت ۳۰: ۱۴ الی ۳۰: ۱۶ مراسمی در مسجد احباب الحسین واقع در اتوبان محلاتی خ میثم خ شهید احمد کیانی (اصفهانک) منعقد می‌گردد.
همچنین مجلس یادبودی روز دوشنبه ۲۴ شهریورماه از سوی اهالی، شورای اسلامی، هیئت امنا مسجد و حوزه بسیج سربندان از ساعت ۱۶ الی ۱۷ در مسجد جامع سربندان شهرستان دماوند برگزار می‌شود.

به گزارش تارود، جانباز شهید ناصر غفاری روز گذشته پس از تحمل سال‌ها درد ناشی از جراحات جنگی در بیمارستان خاتم‌الانبیا (ص) به شهادت رسید.

شهید ناصر غفاری از اعضای گردان مالک اشتر هشت سال دفاع مقدس بوده است که در طی یکی از عملیات‌ها به درجه جانباز شیمیایی نائل می‌شود.

همرزمان وی می گویند: ناصر مدتی پیک حاج آقا صالحی و حاج نصرت اکبری در گردان مالک اشتر بوده ودر سال ۱۳۶۷ که گردان میثم توسط کادر گردان مالک تشکیل می شود وی بعنوان پیک برادر فاضل ترک زبان فرمانده گردان میثم فعالیت می کرد و ۱۲ اردیبهشت ۶۷ بود که با تشکیل گروهان شهید مطهری جانشین این گروهان، معاون برادر حسین دسینه شد.
وی مدتی پیش برای درمان به کشور آلمان می‌رود و دو هفته گذشته به ایران باز می‌گردد و بعد از پدیدارشدن دوباره آثار مجروحیت در بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) بستری می‌شود.

انتهای پیام/

1 دیدگاه

  1. ناصر مرد خدا بود سالها دنبال شهادت تو گوشه گوشه جهان میدوید به آرزوش رسید ولی حیف که آنطور که باید ازش استفاده نشد .دیپلماتی که سیاست میدونست در عین حال سالها پیش نظامی بود و… راهش پر رهرو ویادش گرامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا