دادستان عمومی شهرستان دماوند خبر داد؛

تشکیل نشست ساماندهی و پیشگیری از بیکاری و مسائل اقتصادی در شهرستان دماوند/ تخریب ۲۰۰ مورد از ساخت و ساز‌های غیرمجاز در شهرستان دماوند طی ۴ ماه ابتدایی امسال

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند از شکیل نشست ساماندهی و پیشگیری از بیکاری و مسائل اقتصادی و تخریب ۲۰۰ مورد از ساخت و ساز‌های غیرمجاز  طی ۴ ماه ابتدایی امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حسن ابراهیمی در گفتگویی اظهار کرد: طی جلسات متعدد با مسئولین اعلام آمادگی کردیم تا هر گونه حمایت قانونی برای سرمایه‌گذاران و کارآفرینان فراهم شود.

وی گفت: در حال انجام هماهنگی‌های قضایی و قانونی لازم هستیم که راه برای ایجاد اشتغال و فعال شدن کارخانه‌های نیمه فعال هموارتر شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند با بیان اینکه رسیدن به خط تولید معمولاً امر زمانبری است، خاطرنشان کرد: همکاری لازم انجام شده تا آنچه در رابطه با ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری اقتصادی است در اولویت کاری قرار بگیرد.

ابراهیمی گفت: بر این اساس جلسات ساماندهی و پیشگیری از بیکاری و مسائل اقتصادی تشکیل شد تا موانع کارآفرینان، شرکت‌ها، ادارات و بانک‌ها که درگیر مسائل اقتصادی هستند رفع شود.

وی با اشاره به روند رو به رشد تغییر کاربری و ساخت و ساز غیرمجاز بیان کرد: از آغاز سال تاکنون نزدیک به ۲۰۰ مورد از تخریب داشتیم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند گفت: هفته‌های گذشته نیز زمین ۲۰ هکتاری باغ کشاورزی که تغییر کاربری داده شده و به قطعات ۲ هزار متری تبدیل کرده بودند را ضمن پیشگیری از تغییر کاربری بعدی، ۸ هکتار تغییر داده شده را سریعاً تخریب و به حالت سابق برگرداندیم.

ابراهیمی همچنین از تخریب ۵۲ مورد از ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه‌ای از شهرستان دماوند طی روزهای اخیر خبر داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا