مشکلات صنفی مختلف در رودهن

رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان دماوند گفت: تراکم اصناف در رودهن بسیار بالاست و این اصناف از قابلیتهای زیادی برخوردار هستند.

80861917-5023807

به گزارش تارود، موسی احمدی در نخستین جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف بخش رودهن گفت: رودهن یکی از شهرهای پرجمعیت و بزرگ شرق استان تهران محسوب می شود که از تراکم بالای اصناف برخوردار است که به همین جهت باید نظارت بر عملکرد آنان بیشتر از گذشته باشد.

وی گفت: اداره صنعت،معدن و تجارت در تمامی زمینه ها از جمله تولید نیز نظارت دارد و اگر فرد و یا افرادی در این خصوص نسبت به مردم کم کاری و با تخلف کند با شدت با وی برخورد خواهد شد.

رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان دماوند گفت: شهروندان رودهنی از قیمت بالای اجناس گلایه مند و خواستار رسیدگی و نظارت بیشتر بر اصناف از جمله میوه و تره بار،خوارو بار و آژانس های مسافرتی هستند که باید هر چه سریعتر نسبت به حل این مشکلات اقدام شود.

وی گفت: با راه اندازی نمایندگی اتاق اصناف در شهر رودهن بیشتر این مشکلات حل خواهد شد.

احمدی با بیان اینکه تقدیر و تشکر از واحد های صنفی نمونه در روز اصناف برگزار خواهد شد ادامه داد: در صورت تخلف و ارسال شکایات برای واحد صنفی متخلف سه بارتذکرات و جرایم نقدی در نظر گرفته می شود و بعد از آن و در صورت تکرار واحد صنفی پلمپ خواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه شهرستان از لحاظ تراکم صنفی یک استثنا در استان تهران محسوب می شود گفت: بیش از چهار هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب در سطح شهرستان فعال هستند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا