متکدیان پاکستانی دماوند و تذکر نماینده تهران به وزیر کشور

takadigari (2)طبیب زاده نوری نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در تذکری به وزیر کشور خواستار توجه به مشکلات ناشی از حضور متکدیان تبعه پاکستان در شهرستان دماوند شد.
به گزارش تارود به نقل از خانه ملت، در جلسه علنی مجلس (سه شنبه 29 مهرماه ) تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور از سوی هیأت‌ رئیسه مجلس به شرح زیر قرائت شد:

کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس درباره تخصیص اعتبار به طرح کمربندی رشت به وزیر راه و شهرسازی تذکر داد.

فتاحی نماینده مردم ارومیه در مجلس در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی خواستار تسریع در رسیدگی به وضعیت خسارت دیدگان ناشی از بارش برف در روستاهای شهرستان ارومیه شد.

شوهانی نماینده مردم ایلام، ایوان ، شیروان و چالدران و مهران در مجلس به وزیر صنعت و معدن و تجارت نسبت به لزوم جلوگیری از حیف و میل بیت المال و سوء استفاده های مالی در شرکت شهرک های صنعتی و به رئیس جمهور نسبت به لزوم صدور بازگشت به کار 15 نفر از کارکنان اداره محیط زیست ایلام و به وزیر کشور به منظور برخورد با عوامل حوادث اسیدپاشی در کشور و لزوم انجام تشریفات قانونی در واگذاری اجرای طرح های عمرانی تذکر داد.

تامینی لیچانی نماینده مردم رشت در مجلس در تذکری به وزیر راه و شهرسازی خواستار توجه به طرح کمربندی رشت به بخش لشت نشا و سنگر در شهرستان رشت شد.

بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس نیز در تذکری به وزرای امور خارجه و کشور خواستاراتخاذ تدابیر مناسب داخلی و خارجی برای برخورد با عوامل شهادت پرسنل نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان شد.

بزرگواری نماینده مردم کهکیلویه و بویراحمد در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی خواستار لزوم توجه به تبعات ناشی از افزایش قیمت سبوس در حوزه انتخابیه اش و به رئیس جمهور لزوم تامین محیط محیط بان در مناطق حفاظت شده محیط زیست کهکیلویه و بویراحمد شد.

قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس درتذکری به وزیر صنعت، معدن و تجارت خواستار جلوگیری از افزایش قیمت بی رویه نان شد.

طبیب زاده نوری نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در تذکری به وزیر کشور خواستار توجه به مشکلات ناشی از حضور متکدیان تبعه پاکستان در شهرستان دماوند، به وزیر نفت خواستار حفاظت مناسب از مخازن انبار نفت شهرستان ری و لزوم رفع نشتی در خطوط انتقال گاز استان تهران و تامین کاتالیست ها و تجهیزات مورد نیاز در واحد بنزین سازی پالایشگاه تهران و بررسی مسئله عبور لوله بنزین از حریم کانال انتقال آب شد.

وی همچنین در تذکری به وزیر اموراقتصاد و دارایی خواستار رفع نقص فنی در سیستم مهرگستر بانک کشاورزی و اعلام مانده حساب مهر و تجدید نظر در مورد نحوه استخدام ماموران در ادارات کل امور مالیاتی شد.

طبیب زاده نوری به وزیر اقتصادی و دارایی نسبت به ضرورت ایجاد سیستم یکپارچه برای ارتباط واحدهای صدور مجوز فعالیت اصناف و شرکت ها با ادارات مالیاتی و به وزیر بهداشت و درمان درباره لزوم بررسی عوارض آمپول سیپرو فلوکساسین وارداتی از کشور هند تذکر داد.

منظری توکلی نماینده مردم بافت و رابر در مجلس در تذکری به وزیر نیرو خواستار تخصیص اعتبار طرح آبرسانی به منطقه سرتک زربافت شد و در تذکر دیگری به وزیر راه و شهرسازی خواستار تسریع در تکمیل طرح های بهسازی جاده بافت – کرمان، بافت – برزویه، حاجی آباد – سیرجان، بافت – رابر ومرمت جاده های قبلی و رفع نقاط حادثه خیز بعثت و سرتک زر شد.

حسینی نماینده مردم زابل در تذکری به وزیر کشور خواستار اتخاذ تدابیر جهت مقابله با گسترش ناامنی که منجر به شهادت تعدادی از پرسنل نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان شده استشد.

فلاحی بابا جان نماینده مردم اهر به وزیر تعاون تذکرداد و خواستار اتخاذ تدابیر جهت رفع معضل بیکاری در مناطق زلزله زده اهر و هریس شد و در تذکر دیگری به وزیر کشور خواستار اتخاذ تدابیر مناسب برای رفع وضعیت بحرانی در مناطق اهر و هریس با توجه به بارش برف سنگینشد.

وی همچنین در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی نسبت به وضعیت بد کشاورزی و دامداری در حوزه انتخابیه اش تذکرداد.

مددی نماینده مردم میانه درتذکری به وزیر تعاون بر لزوم نظارت بیشتر بر عوامل وزارت تعاون برای پاسخگویی به مطالبات مردمو نمایندگان تاکید کرد.

اسفنانی نماینده مردم فریدن و مقتدایی نماینده اصفهان در تذکری به وزیر نیرو خواستار توضیح علت عدم آغاز مراحل تحقیقاتی و اجرایی سد یلانشد.

قاضی پور نماینده مردم ارومیه و محجوب نماینده مردم تهران به وزیر بهداشت تذکرداده و خواستار تسریع در احداث خانه بهداشت روستاییدرقیام دشت شدند.

موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان و سبحانی نیا نماینده مردم نیشابور در تذکری به رئیس جمهور و وزیر کشور خواستار محکوم کردن و برخورد قاطع با عوامل حادثه اسید پاشی در اصفهان شدند.

منوچهری نماینده مردم پاوه و محبی نماینده مردم سقزبه وزیر کشور تذکر دادند و خواستار توضیح علت عدم نظارت کافی در عملکرد اعضای شورای شهر و نحوه انتخاب شهرداران شدند.

جلیلیان نماینده مردم آباده و دالاهو به رییس جمهور و وزیر کشور تذکر داد و خواستار صدور دستور رسیدگی به اظهارات کذب فرمانده اسلام آباد علیه نماینده مجلس شد.

طاهری نماینده مردم اقلید در تذکری به وزیر ورزش خواستار توضیح علت عدم تکمیل سالن ورزشی شهر دژکرد شهرستان اقلید شد.

هروی نماینده مردم قائنات نیز درتذکری به وزیر صنعت خواستار توضیح علت عدم تکمیل کارخانه فولاد قائنات شد و از وزیر بهئاشت خواست تا درباره عدم تامین امکانات بهداشتی در حوزه انتخابیه اش توضیح دهد.

کیایی نژاد نماینده مردم ساوجبلاغ به وزیر صنعت درباره علت عدم جذب نیروهای بومی در کارخانه سیمان آبیک تذکر داد.

عیسی زاده نماینده مردم میاندو آب در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی خواستار برنامه ریزی برای ساماندهی وضعیت آب کشاورزی و برخورد با غارتگران منابع طبیعی در آذربایجان شد.

کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد و کلات در تذکری به وزیر ورزش و جوانان خواستار نظارت بیشتر به قرارداد های آموزشی و جلوگیری از فعالیت شرکت های چند ملیتی در نظام تعلیم و تربیت شد.

حسینی نماینده مردم قصرشیرین سرپل ذهاب و گیلان غرب و احمدی نماینده مردم کنگاور در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی خواستار توضیح درباره علت عدم پرداخت مطالبات ذرات کاران شد.

به گزارش تارود، حضور متکدیان پاکستانی در دماوند، موضوعی بود که چندی پیش توسط پایگاه خبری تحلیلی تارود مطرح و بازتاب های زیادی نیز به همراه داشت(خبر را از اینجا بخوانید و بازتاب اولیه آن را از اینجا بخوانید)

انتهای پیام/س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا