تخصیص اعتبارات برای رفع مشکلات زیرساختی در دماوند

فرماندار دماوند از تخصیص اعتبارات برای رفع مشکلات زیرساختی این شهرستان خبر داد و گفت: پروژه مهم راه ارتباطی سرهار دماوند به‌زودی با اعتباری بالغ‌بر 500 میلیارد ریال آغاز می‌شود.

jilard8به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تارود، ناصر محمودی‌فرد ظهر امروز به مناسبت دهه تکریم مساجد در جمع نمازگزاران مسجد جیلارد دماوند اظهار کرد: یکی از اقدامات بسیار خوب که با حضور امام راحل در نظام مقدس جمهوری اسلامی نهادینه ‌شده، موضوع ارتباط صمیمی مردم با مسئولان است که ایشان همیشه بر این ارتباط تأکید داشتند.

وی افزود: توفیق نظام در گرو حفظ این ارتباط است و این موضوع در قانون اساسی و توصیه‌های امام راحل و مقام معظم رهبری وجود دارد که مسئولان خود را خادمان مردم می‌دانند و همیشه خدمت‌گزار مردم هستند.

فرماندار شهرستان دماوند حضور مردم در عرصه‌های مختلف را بسیار مهم ارزیابی و بیان کرد: حضور مردم در عرصه‌های مختلف اجتماعی و سیاسی می‌تواند انقلاب را در برابر دیکتاتوری بیمه کند و مسئولان به‌دور از شعار باید به این حضور و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود باور داشته باشند.

*تحقق شعار امسال با حضور پرشور مردم در انتخابات

محمودی‌فرد خاطرنشان کرد: در سال جاری دو انتخابات مهم در پیش داریم که می‌تواند در سرنوشت کشور بسیار مهم باشد و قطعاً با حضور فعال مردم در این عرصه شعار مقام معظم رهبری یعنی همدلی و هم‌زبانی به بار خواهد نشست.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در اسفندماه سال جاری تصریح کرد: ما به‌عنوان مجریان انتخابات سعی می‌کنیم بستری برای حضور مردم با مشارکت حداکثری فراهم‌ سازیم و امکانی را به وجود آوریم که اعتماد مردم به نحوه برگزاری انتخابات حفظ شود.

فرماندار شهرستان دماوند به مشکلات دولت در زمینه اقتصادی اشاره کرد و افزود: دولت با مشکلات زیادی در بخش درآمدی با کاهش قیمت نفت و تحریم‌ها روبه‌رو است، اما همواره تلاش کرده تا با مهار تورم و ایجاد زمینه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی بتواند باعث رونق اقتصادی و کاهش مشکلات اقتصادی مردم شود.

محمودی‌فرد گفت: آنچه امروز می‌تواند به دولت در زمینه اقتصادی کمک کند، موفقیت در مذاکرات هسته‌ای و لغو تحریم‌های ظالمانه است که برای رسیدن به این هدف دولت نیازمند حمایت مردم است تا با حفظ عزت و اقتدار بتواند به این مهم دست یابد.

*دماوند با مشکلات زیرساختی مواجه است

وی همچنین به مشکلات شهرستان در زمینه زیرساخت‌ها اشاره کرد و ادامه داد: شهرستان دماوند در بخش زیرساخت‌ها با مشکلات جدی روبه‌رو است، برای مثال در مورد چاه‌های آب شرب منطقه و یا قطعی سیستم‌های دیجیتال تلویزیون با مشکلات مواجه هستیم که تا قبل از دولت تدبیر و امید برای رفع آن فکری نشده بود.

فرماندار شهرستان دماوند ابراز امیدواری کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته و اعتباراتی که برای رفع مشکلات زیرساختی در نظر گرفته ‌شده است، به‌زودی این معضلات رفع خواهد شد.

محمودی‌فرد رویکرد مدیران شهری در این شهرستان را جامع دانست و خاطرنشان کرد: مدیران شهری سعی دارند با این نگاه امکانات موجود را به‌صورت عادلانه در سطح شهر توزیع کنند تا همه مردم بتوانند از این امکانات بهره‌مند شوند.

*ساخت و سازهای قانونی حمایت می‌شوند

وی به پروژه مهم راه ارتباطی سرهار اشاره کرد و افزود: این موضوع از پروژه‌های جدید شهرستان دماوند است و در قالب مشارکت شهرداری دماوند، استانداری تهران و راه و شهرسازی استان تهران با اعتباری بالغ‌بر 500 میلیارد ریال به‌زودی آغاز خواهد شد که می‌تواند به توسعه شهر و شهرستان دماوند کمک بزرگی کند.

فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به موضوع ساخت‌وسازهای غیرمجاز در شهرستان دماوند گفت: در این موضوع نیز تلاش شده تا با متخلفان به‌صورت جدی و طبق مقررات و ضوابط قانونی برخورد شود، اما در کنار این برخورد از ساخت‌وسازهای قانونی حمایت صورت خواهد گرفت.

محمودی‌فرد در پایان از اختصاص اعتباری به‌منظور اجرای برنامه‌های فرهنگی و عمرانی به مسجد جیلارد خبر داد که به‌زودی در اختیار امام جماعت این مسجد قرار خواهد گرفت.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا