تحویل بخشی از مسکن مهر دماوند در شهریور!

akbar mardaniمعاون امور فنی و عمرانی فرماندار شهرستان دماوند از واگذاری بخش عمده‌ای از واحدهای مسکن مهر شهرستان دماوند تا پایان شهریور ماه امسال خبر داد.

به گزارش تارود، اکبر مردانی با اشاره به مصوبات نشست شورای هماهنگی مسکن مهر شهرستان دماوند اظهار کرد: نشست شورای مسکن مهر با حضور فرماندار دماوند، نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی و … در فرمانداری دماوند برگزار شد.

وی افزود: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دماوند قرار شد تا 15 مرداد ماه قیمت‌های تمام شده واحد‌های مسکونی را به شورای مسکن مهر و همین‌طور به متقاضیان تعاونی‌ها اعلام کند.

معاون امور فنی و عمرانی فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه اخیراً اعتراضات مردمی نسبت به عملکرد بعضی از تعاونی‌ها دریافت شده است، گفت: مقرر شد تا تعاونی‌هایی که اعتراضات شدیدتری نسبت به عملکردشان وجود دارد، همه اسناد و پرونده‌های خود را به منظور رسیدگی و فعالیت کارشناسی به شورای مسکن دماوند ارسال کنند.

واگذاری برخی واحدهای مسکن مهر بدون تأمین خدمات زیربنایی

مردانی با بیان اینکه بعضی از تعاونی‌ها پس از اتمام پروژه بدون تأمین خدمات زیربنایی نظیر آب، برق و گاز واحدها را واگذار می‌کردند، ادامه داد: در این خصوص نیز تصمیمی گرفته شد تا تعاونی‌هایی که تعدادی از واحدهای آن‌ها تکمیل می‌شود، به فرمانداری دماوند اطلاع دهند تا نشست شورای مسکن در این زمینه تشکیل شود.

وی اضافه کرد: در این نشست، باید از دستگاه‌های خدمات‌رسان بخواهیم تا نسبت به خدمات‌رسانی به این تعداد واحد‌ها به قید فوریت اقدام و مشکلات را رفع کنند.

معاون امور فنی و عمرانی فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه آماده‌سازی و محوطه‌سازی مسکن مهر «مهک» انجام نشده بود، گفت: مدیرعامل اتحادیه مسکن اعلام آمادگی کرده است بعد از تعطیلات عید سعید فطر، ظرف مدت دو ماه این مشکلات رفع می‌شود.

موانع هر چه سریع‌ تر برداشته شود

مردانی با اشاره به مصوبه دیگر این نشست اظهار داشت: به اداره راه و شهرسازی و اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی ابلاغ شد تا روند واگذاری واحدهای تکمیل شده را پیگیری کنند و تا پایان شهریور ماه بخش اعظمی از واحدها افتتاح و واگذار شود.

وی ادامه داد: همچنین مقرر شد تا اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی دماوند در زمینه تعاونی‌هایی که حساب‌رسی آن‌ها صورت گرفته است، طی مدت دو هفته گزارش‌هایش را به فرمانداری دماوند ارائه دهد.

معاون امور فنی و عمرانی فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: امیدواریم هر چه سریع‌تر موانع برداشته شود و پروژه‌ها به بهره‌برداری برسد.

به گزارش تارود، فرماندار دماوند در دیماه 93، وعده تحویل بخش عمده ای از مسکن مهر شهرستان دماوند را داده بود(خبر را زا اینجا بخوانید) و قرار بر این بود تا پایان سال 92 بخش عمده ای از مسکن مهر تحویل داده شود. اما امروز با گذشت 5 ماه از سال 93 هنوز بخش قابل توجهی از مسکن مهر شهرستان دماوند تحویل داده نشده است.

انتهای پیام/س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا