شهردار دماوند:

تحقق 70 درصد از وعده‌های شهرداری دماوند به شهروندان در شورای اسلامی دوره چهارم/ ثبات مدیریت شهری عامل موفقیت شهرداری و شورای اسلامی شهر دماوند در دوره چهارم بود

شهردار شهر دماوند از تحقق 70 درصد از وعده‌های شهرداری این شهر به شهروندان در شورای اسلامی دوره چهارم خبر داد و گفت: یکی از عوامل موفقیت شهرداری و شورای اسلامی شهر دماوند در دوره چهارم، ثبات مدیریت شهری بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، عباس صفری در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به فعالیت‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر دماوند در دوره چهارم اظهار کرد: یکی از عوامل موفقیت شهرداری و شورای اسلامی شهر دماوند در دوره چهارم، ثبات مدیریت شهری بوده است که منجر به تحقق 70 درصدی وعده‌ها به شهروندان گردید.

وی افزود: با توجه به بودجه 23 میلیاردی و چهار هزار هکتار محدوده خدمات شهری با جمعیتی بالغ‌بر 47 هزار نفر، وظیفه سنگینی بر عهده شهرداری بود که بحمدالله این امر با افزایش بودجه محقق گردید و به خواسته‌های 20 ساله مردم، جامه عمل پوشاندیم.

شهردار دماوند خاطرنشان کرد: شهرداری دماوند موفق به ارائه خدمات به‌تمامی نقاط روستایی و شهری و حتی نقاطی خارج از محدوده خدمات گردید که این امر، یکی از افتخارات ما می‌باشد؛ همچنین تعیین وضعیت مناطقی مانند مشاء که سالیان دراز در بلاتکلیفی به سر می‌بردند از دیگر اقدامات مؤثر در این دوره بوده است.

صفری از توسعه شبکه معابر، آسفالت بلوار شورا و بعثت و ایجاد فضای سبز به‌عنوان اقدامات مؤثر شهرداری نام برد و تأکید کرد: با توجه به انتخاب شهر دماوند به‌عنوان یکی از 14 شهر نمونه گردشگری، انجام این‌گونه اقدامات موجب افزایش تعداد گردشگران در شهر می‌شود که نهایتاً این افراد، مبلغان خوبی برای درزمینهٔ گردشگری شهر می‌باشند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در زمینهٔ تخلیه نخاله و پسماند، اقدامات مطلوبی صورت گرفت و منطقه گندک به این منظور موردتوجه قرار گرفت و با تشکیل شرکت در شهرستان‌های دماوند و پردیس، اساسنامه پسماند به تصویب رسید.

شهردار دماوند از زهکشی آب‌های سطحی بلوار آیت الله خامنه‌ای، طراحی ورودی شهر، ایجاد طرح جامع گردشگری به‌عنوان بخشی از عملکرد شهرداری دماوند نام برد و گفت: خوشبختانه درزمینهٔ بازار میوه و تره‌بار نیز موفقیت خوبی داشتیم؛ به‌گونه‌ای که در فاز یک، شهرداری با هفت میلیارد ریال آورده سرمایه‌گذاری نمود و فاز دوم آن نیز در دستور کار قرار دارد.

صفری بابیان دیگر اقدامات شهرداری افزود: پروژه میدان معلم با ۵۰ میلیارد تومان آورده از سوی شهرداری، پمپ‌بنزین بلوار بعثت، جایگاه سوخت شلمبه، جایگاه سوخت در بلوار شورا، ایجاد نظرگاه دماوند در با ارتفاع ۳۳ متر در بالای شهربازی از دیگر اقدامات ما می‌باشد.

همچنین در این نشست، اعضای شواری شهر دماوند اقداماتی نظیر زیرسازی و آسفالت ۸۴ خیابان در منطقه گیلاوند، احداث پل‌های عابر پیاده، بهسازی بیش از ۳۰ پل در سطح شهر، مساعدت در چاپ دو کتاب، تهیه فیلم گنبد گیتی، هزینه‌های فرهنگی، در نظر گرفتن محلی با کاربرد پمپ گاز، بنزین و ایستگاه آتش‌نشانی در مشاء را به‌عنوان بخشی از عملکرد شورای شهر دماوند نام بردند.

گفتنی است که آسفالت ۶ مدرسه در سطح شهر و ساخت چهار سالن ورزشی مشارکتی با سپاه پاسداران، ازجمله موارد مطرح‌شده در این نشست می‌باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا