تجهیز درمانگاه رودهن و تبدیل آن به بیمارستان

666نماینده مردم شهرستان‌ های دماوند و فیروزکوه در مجلس از تجهیز درمانگاه رودهن خبر داد و گفت: تا زمان تکمیل بیمارستان، درمانگاه فعلی تجهیز و تخصصی می‌ شود.

به گزارش تارود، حمیدرضا مشهدی‌ عباسی با اشاره به برگزاری نشستی با حضور مسئولان و خیران بخش رودهن در خصوص احداث بیمارستان و تجهیز درمانگاه بهداشتی و درمانی این بخش اظهار کرد: با توجه به اهمیت بخش رودهن، احداث بیمارستان یکی از نیازهای اساسی این منطقه به حساب می‌آید.

وی با بیان اینکه امروز بخش رودهن نیاز به امکانات اولیه بهداشتی و درمانی دارد، افزود: در گذشته، احداث بیمارستان توسط خیران آغاز و فونداسیون آن ریخته شده بود و متأسفانه به دلایلی، روند احداث این بیمارستان توقف پیدا کرده بود.

نماینده مردم شهرستان‌ های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه احداث بیمارستان زمان‌ بر بوده و تأمین نیازهای بهداشتی رودهن در این برهه بسیار مهم است، تصریح کرد: به همین دلیل، قرار شد تا تکمیل احداث بیمارستان، درمانگاه فعلی رودهن تجهیز و تخصصی شود و تا حدی مشکلات فعلی را برطرف کند.

مشهدی‌ عباسی از اختصاص دو آمبولانس جدید به بیمارستان‌های دماوند و رودهن خبر داد و گفت: به دلیل اینکه هنوز بیمارستان رودهن ساخته نشده است، آمبولانسی که تأمین شده در اختیار درمانگاه قرار می‌گیرد و برای تأمین یکی از آمبولانس‌ها، 150 میلیون تومان از کمیسیون ماده 180 هزینه شده است.

وی با بیان اینکه قرار شده تا هفته آینده نشست دیگری برای تعیین هیئت امنای بیمارستان و درمانگاه تخصصی تشکیل شود، بیان کرد: این هیئت امنا که متشکل از هفت نفر هستند، پیگیر برنامه‌ های احداث بیمارستان و تجهیز و توسعه درمانگاه می‌شوند؛ خوشبختانه خیران قول‌ های مساعدی را برای تکمیل ساخت بیمارستان و تجهیز درمانگاه داده‌اند.

نماینده مردم شهرستان‌ های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امیدواریم با تجهیز و توسعه درمانگاه بهداشتی و درمانی رودهن که ابتدای کار یک بیمارستان است، به وضعیت بهداشت و درمان این بخش کمک کنیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا