تجلیل از رضا رویگری در دانشگاه آزاد دماوند

به همت واحد دماوند دانشگاه آزاد اسلامی از رضا رویگری، بازیگر نقش «کیان ایرانی» در سریال مختارنامه تجلیل به عمل آمد.

reza roygari (1)

به گزارش تارود، در این مراسم  به همت دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی دماوند و در سالن آمفی تئاتر این واحد دانشگاهی و با حضور مسئولان شهرستان دماوند و دانشجویان برگزار شد، از 47 سال تلاش رضا رویگری در عرصه‌های هنری و بازیگری به ویژه ایفای نقش «کیان ایرانی» در سریال مختارنامه قدردانی شد.

این مراسم از آن رو حائز اهمیت است که این نخستین مراسمی است که در کشور برای تجلیل از خدمات هنری این بازیگر سینما و تلویزیون برگزار می‌شود.

reza roygari (4)

رویگری که دی ماه سال گذشته به دلیل فشارهای کاری با سکته مغزی مواجه شد، در این مراسم به جای سخنرانی کردن، از دانشجویان درخواست کرد تا سوالات خود را مطرح سازند و دانشجویان نیز سوالات زیادی را همراه با طنز مطرح کردند که پاسخ رویگری به آنها جالب بود.

در پایان این آیین، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند ضمن آرزوی سلامتی و تندرستی برای رضا رویگری، عکس‌های یادگاری با وی انداختند.

reza roygari (7)

در آیین تجلیل از این بازیگر پیشکسوت کشورمان، شهردار دماوند، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند، اعضای شورای اسلامی شهر دماوند و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند با اهدای لوح تقدیری از رویگری تجلیل به عمل آوردند.

انتهای پیام/س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا