تبرئه فرعون مصر یکی از اقدامات مدعیان حقوق بشر بود

emam jome damavandامام جمعه دماوند گفت: حقوق بشر آمریکایی موجب شد تا نه تنها فرعون مصر در دادگاه محکوم نمی شود، بلکه کسانی که با این فرعون در تقابل بودند جنایتکار شناخته می شوند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت الاسلام والمسلمین ‘محمد علاءالدینی’ در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه شهر دماوند که با حضور نمازگزاران در مسجد جامع این شهر برگزار شد، به سالروز تصویب اعلامیه جهانی حقوق بشر در دهم دسامبر اشاره کرد و افزود: امنیت به عنوان یکی از اساسی ترین حقوق بشری برای انسان ها است که می توان در سالروز تصویب اعلامیه حقوق بشر به آن توجه کرد ولی متاسفانه اکنون شاهد نقض آن توسط مدعیان حقوق بشر هستیم.

وی به محاکمه ملیت های رنگین پوست اشاره کرد و گفت: آنان به جایگاهی دست یافته اند که در پرونده حقوق بشر نه تنها خود را گناهکار نمی دانند بلکه دیگران را نیز مورد اتهام قرار می دهد که می توان به محاکمه سیاه پوستان و عدم دقت و بررسی در پرونده های آنان دید.

خطیب جمعه دماوند با اشاره به مذاکرات مکرر هسته ایی ایران با گروه 5+1 خاطرنشان کرد: ایجاد فرافکنی و همچنین مسئله هسته ایی ایران که از سوی غرب به یک چالش تبدیل شده است، تنها با هدف ایجاد انحراف افکار عمومی از بحران های داخلی غرب صورت می گیرد بلکه روزانه شاهد هزاران اقدام برخلاف حقوق بشر هستیم.

وی به حادثه اخیر در فلسطین توسط رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: امروز خاخام های یهودی به دنبال نابودی مسجدالاقصی هستند و هدفی جز به فراموشی سپردن نخستین قبلگاه مسلمانان در افکار ملت های جهان ندارند.

حجت الاسلام علاءالدینی بیان کرد: حقوق بشر آمریکایی یعنی به جای اینکه در مذاکرات هسته ایی با ایران به دنبال حل مشکلات باشند، از آن به عنوان یک ابزار فشار علیه جمهوری اسلامی ایران استفاده می کنند و این تنها گوشه ایی از نقض حقوق بشر است.

این مقام مسوول افزود: مدعیان حقوق بشر کسانی هستند که توانایی مقابله با مکتب اسلام به خصوص مذهب تشییع را ندارند و همین امر موجب شده تا روز به روز شاهد گسترش این مکتب در قلب های مسلمانان باشیم که می توان نمونه آن را حرکت کاروان های عزاداری در قالب راهپیمایی اربعین حسینی دید.

وی با بیان اینکه اربعین حسینی به عنوان بزرگترین کنگره جهانی بر روی کره زمین معرفی شده است، افزود: این کنگره حرکتی انقلابی در راستای اهداف ترویج فرهنگ شیعه و اعتراض به همه یزیدیان زمان است زیرا مسلمانان نشان خواهند داد که همواره ادامه دهنده راه امام حسین (ع) و یارانش هستند.

امام جمعه دماوند ادامه داد: راهپیمایی عظیم اربعین حسینی تجلی بخش اسلامی راستین در بحرانی ترین نقطه کره زمین به حساب می آید و همین امر معرف فرهنگ شیعی است و اگرچه تکفیری ها به دنبال پوشاندن این حقیقت آشکار هستند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا