نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس خبر داد؛

تأمین بودجه بهسازی محورهای مواصلاتی فیروزکوه-دماوند و گرمسار/ زیرسازی و آسفالت محور ساران-کیلان و زیرگذر روستای آرو

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی از تأمین بودجه بهسازی محورهای مواصلاتی فیروزکوه به دماوند و گرمسار به همراه زیرسازی و آسفالت محور ساران-کیلان و زیرگذر روستای آرو خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، قاسم میرزایی‌نیکو در خصوص مهمترین مسائل مطرح شده در جلسه با وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: نیازمندی‌های فاز یک محور سرهار و مطالعات فاز ۲ این محور در این جلسه بررسی شد.

وی گفت: تأمین بودجه اولیه جهت بهسازی محور دماوند- فیروزکوه و محور فیروزکوه- گرمسار که از مطالبات به حق مردم منطقه و جزو مسیرهای پر تردد است نیز در جلسه با وزیر راه و شهرسازی مطرح شد.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی افزایش سقف اعتبار برای راه‌های روستایی این دو شهرستان را از دیگر مطالباتی دانست که در جلسه با وزیر راه مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ایمن‌سازی محورهای روستایی دو شهرستان دماوند و فیروزکوه به ویژه محور کیلان- وردانه- دوآب نیز در این جلسه مورد تبادل نظر قرار گرفت.

میرزایی‌نیکو زیرسازی و آسفالت محور ساران- کیلان و تعریف جاده مذکور در پایانه روستایی و نیز زیرسازی و آسفالت هومند کوهان و زیرگذر آرو را از دیگر موارد مطرح شده در جلسه با وزیر راه و شهرسازی دانست و افزود: در بسیاری از موارد طرح شده موافقت برای عملیات اجرایی به عمل آمد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا