بیانیه علمای بحرین: پس از کشتار وحشیانه اخیر، برای تمام احتمالات آماده‌ایم

در پی حوادث اخیر بحرین، علمای این کشور بیانیه‌ای صادر و در آن اعلام کردند این اتفاقات بر قدرت آنها افزوده و از این به بعد برای هر احتمالی در راه دفاع از دین آماده‌اند.
به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، پس از اقدامات اخیر آل‌خلیفه علیه «آیت‌الله عیسی قاسم» رهبر انقلاب بحرین به علاوه شهادت 6 جوان و بازداشت بیش از 280 تن دیگر ، علمای این کشور یبانیه‌ای صادر کردند.

بر اساس گزارش شبکه «اللولوه»، در ابتدای این بیانیه به شهادت 6 جوان بحرینی در طول هفته جاری اشاره شده و در ادامه خطاب به ملت بحرین آمده است: نبرد دفاع از دین که نظام ستمگر (بحرین) بر ملت تحمیل کرده، تمام نشده و تازه اول راه است، وطن به امثال شما در مقدمه فدائی‌ها نیاز دارد، شما نیز اینچنین هستید، پس مسیر رفقای خود را ادامه دهید و تکمیل کنید.

در ادامه این بیانیه خطاب به دولت بحرین آمده است: مکرهایت را به کار ببر، تلاشت را بکن اما به خدا سوگند نمی‌توانی ما و یاد ما را از بین ببری. ملت با تو «وعده قصاص» دارند و به اذن خداوند «حساب» خواهد آمد.

علمای بحرین افزودند: کشتار وحشیانه‌ای که این نظام خونریز با همراهی آمریکا و منطقه و در سایه سکوت بین‌المللی انجام داد جز بر قدرت و صلابت ما نیفزود و برای تمام احتمالاتی که حمایت از دین ممکن است به آن نیاز داشته باشد، آماده شده‌ایم، ما به اذن خدا برای تمام احتمالات و تهدیدها آماده‌ایم.

در پایان بیانیه مذکور تأکید شده حق دفن و مقدمات آن یعنی غسل و کفن و نماز برای خانواده‌های شهدا محفوظ است و هیچ کسی نمی‌تواند بدون اجازه آنها رفتاری در این خصوص داشته باشد و در ادامه نیز آمده است هر تجاوزی از این حق «حرام» و خیانت به خدا و شریعت مقدس است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا