بگذارید تکلیفتان مشخص شود بعد شروع به عزل و نصب کنید

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی خطاب به سرپرست وزارت علوم، گفت: بگذارید تکلیفتان در مجلس مشخص شود بعد شروع به عزل و نصب کنید.

بگذارید تکلیفتان مشخص شود بعد شروع به عزل و نصب کنید

به گزارش تارود، به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا، غلامعلی حدادعادل،  رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با صبح توس با بیان اینکه با عزل و نصب در دوران سرپرستی مخالفت هستم، اظهار کرد: کسی که سرپرست وزارتخانه ای را بر عهده دار د نباید تا زمانی که از مجلس رای اعتماد بگیرد عزل و نصب کند.

سرپرست باید بداند که ابتدا باید تکلیفش مشخص شود و سپس شروع به عزل و نصب کند
وی تصریح کرد: زیرا این سرپرست باید بداند که ابتدا باید تکلیفش مشخص شود و سپس شروع به عزل و نصب کند.
حدادعادل خاطر نشان کرد: علت آن این است که اگر سرپرست رای نیاورد، وزیر بعدی مجبور است یا کسانی را که نصب شده بعد از یکماه عوض کند و یا با کسانی که موافق نیست سر کند.
رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با عزل و نصب‌های صورت گرفته در وزارت علوم و به طور کلی با عزل و نصب در دوران سرپرستی به طور کامل مخالفت کرد.
تاکنون محدوده اختیارات سرپرست‌ها به‌طور تفصلی بحث نشده است
وی ابراز کرد: تاکنون محدوده اختیارات سرپرست‌ها به‌طور تفصلی بحث نشده است.
حدادعادل تصریح کرد: هنوز این مسئله به‌طور تفصیلی مورد بحث گذاشته نشده است اما حداقل اداره امور جاری وزارتخانه‌ها را می‌تواند سرپرست با مسئولان با قبلی انجام بدهد.
عمر سرپرست‌ها تا مشخص شدن نتایج آن کفاف نمی دهد
منتخب مردم تهران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 2 فوریت شرح وظایف سرپرستان را به رای گذاشته‌ایم، که رای نیاورد، گفت: در حال حاضر یک فوریت آن مطرح بوده و فکر نمی‌کنم که عمر سرپرست‌ها تا مشخص شدن نتایج آن کفاف دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا